De la 1 iunie, odată cu reducerea TVA la alimente, comercianţii nu vor mai avea voie să afişeze în magazine prețuri care se termină în 99 de bani pentru produsele alimentare, acestea fiind considerate că au un efect psihologic care îi determină pe români să cumpere mai mult, informează B1 TV.
Totuși, preturile psihologice vor putea fi folosite în continuare la alimentele aflate la promoție, precum și în cazul produselor nealimentare. De la aceeași dată va intra în vigoare și reducerea TVA.
Prețurile „psihologice”, interzise pentru produsele alimentare de la 1 iunie
ȘTIRI VIDEO GdS
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei