60 de funcţionari publici din agenţiile judeţene de ocupare a forţei de muncă din Gorj, Dolj, Vâlcea şi Teleorman au beneficiat de instruire profesională
AJOFM Gorj a organizat, în perioada aprilie-mai 2015, patru sesiuni de instruire a 60 de funcţionari publici din agențiile Gorj, Teleorman, Vâlcea și Dolj. Instruirea a avut ca scop cunoaşterea unui nou sistem informatic, sistem centrat în jurul „portalului – Platforma WEB de informare și consiliere profesională“ – www.consiliereonlinegorj.ro. Platforma web are două zone: o zonă cu acces liber, în care utilizatorii pot consulta informaţii de interes general, ştiri, noutăţi, locuri de muncă vacante, calendar de evenimente (târguri de joburi) și o zonă cu acces securizat, unde utilizatorii trebuie să se înregistreze pe platformă pentru a primi o parolă de acces. După autentificare, pe lângă secţiunile cu acces liber, utilizatorul accesează o zonă privată din platformă.
După completarea profilului, utilizatorul va avea acces la testele profesionale specializate cu ajutorul cărora specialiştii în consiliere vor stabili profilul psihologic şi se vor determina interesele profesionale, elemente necesare pentru elaborarea planului individual de acţiune în scopul stabilirii traseului profesional. Proiectul se derulează pe o perioadă de 18 luni şi este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 – Investeşte în oameni!; Axa prioritară 4 – Modernizarea serviciului public de ocupare; Domeniul major de intervenţie 4.1 – Întărirea capacităţii SPO pentru furnizarea serviciilor de ocupare.