3.4 C
Craiova
vineri, 22 noiembrie, 2024
Știri de ultima orăActualitateRenault își mută, pas cu pas, producția de la Mioveni în Maroc

Renault își mută, pas cu pas, producția de la Mioveni în Maroc

 

Uzina Renault de la Tanger (Maroc) va începe anul viitor să producă al patrulea model de automobil, Logan Break, care până acum a fost fabricat doar la uzina de la Mioveni (România), informează publicația L’Usine Nouvelle.
Această uzină, inaugurată în luna februarie 2012, produce deja modelele Sandero, Dokker și Lodgy și în 2016 producția ar urma să atingă un nivel record.
„Începând cu primul trimestru din 2017, vom prelua producția acestui model care în prezent este fabricat în România“, a declarat directorul uzinei Renault Tanger, Jean-François Gal. Pentru acest lucru însă va fi nevoie de investiții suplimentare de aproximativ 20 de milioane euro într-o uzină în care până acum s-au investit 1,2 miliarde de euro.
Publicația menționată sus­ține că în vara acestui an la uzina Renault de la Tanger au fost angajate 600 de persoane pentru un schimb care va lucra noaptea, ceea ce duce efectivele totale ale acestei uzine la 7.000 de angajați. Conducerea grupului auto francez susține că, până la finele anului, 276.000 de autovehicule vor ieși de pe liniile de asamblare de la Tanger, cu 47.000 de unități mai mult decât în 2015. Introducerea în producție a celui de al patrulea model va permite uzinei de la Tanger să depășească în 2017 o producție de 300.000 de vehicule.
În cazul în care creșterea producției de la Renault Tanger va continua, constructorul auto ar putea fi ne­voit să facă noi facilități de pro­ducție în condițiile în care capacitatea maximă a uzinei este de 340.000 de unități pe an. Aproximativ 95% din producția acestei uzine este exportată.
Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piața auto europeană.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS