La capitolul motorizări, Ford introduce la Fiesta o premieră mondială: motorul EcoBoost de 1.0 litri va fi prima unitate de propulsie cu trei cilindri care va avea funcţie de dezactivare a acestora. Astfel, Fiesta 1.0 EcoBoost va dezactiva unul dintre cilindri la viteză de croazieră, economisind astfel combustibil. Premiatul motor pe benzină EcoBoost 1,0 litri va fi primul motor în trei cilindri din lume care va reduce consumul prin utilizarea tehnologiei inovative de dezactivare a cilindrilor.
Mașina de curse Ford GT și modelul de epocă Ford GT40 vor face parte din gama limitată de modele din seturile LEGO Speed Champions, sărbătorind impresionantele victorii Ford de la Le Mans, în 1966 și 2016. Constructorul auto dorește astfel să mulțumească cât mai mulți potențiali clienți. Versiunea premium Vignale va fi acompaniată în gamă de versiunea de exhiparea ST-Line, dar şi de Fiesta Titanium. Nu în ultimul rând, Fiesta va avea și o versiune Active, prin care modelul Ford primeşte valenţe de crossover.