Inspectoratul General pentru Imigrări pune la dispoziție o platformă on-line, disponibilă 24h/24h, prin care cei interesați pot depune cereri pentru invitații/reîntregirea familiei/aviz de angajare sau detașare/ prelungirea dreptului de ședere temporară/înregistrarea rezidenței sau pe termen lung/rezidență permanentă prin accesarea site-ului http://igi.mai.gov.ro/.
Acesta oferă posibilitatea previzualizării documentelor și programarea dvs. on-line, in cazul îndeplinirii condițiilor de formă și conținut a documentelor, prin informarea în maxim 48 de ore pe adresa de e-mail, cu privire la data și ora programării depunerii cererii la ghișeele instituției.
Utilizând această facilitate puteți încărca documentele corespunzător scopului pentru care doriți reglementarea șederii, un funcționar le va verifica și va transmite un răspuns la solicitarea dvs.
În aceste condiții, veți economisi timp prin obținerea de informații fără a fi necesară deplasarea dvs. la sediul structurii noastre, iar depunerea cererii se va realiza fix la data și ora stabilită, conform programării, în maxim 15 minute.
Totodată, în situația în care sunteți interesat să informați/să obțineți informații ce fac obiectul:
-OUG nr.194/2002 privind regimul străinilor în România, cu modificările și completările ulterioare;
-OUG nr. 102/2005 privind libera circulație pe teritoriul României a cetățenilor statelor membre ale Uniunii Europene și Spațiului Economic European și a cetățenilor Confederației Elvețiene, republicată,
-OG nr. 25/2014 privind încadrarea în muncă și detașarea străinilor pe teritoriul României, puteți transmite o solicitare on-line pe adresa de e-mail [email protected] și vă vom răspunde intr-un timp foarte scurt.