4 C
Craiova
marți, 12 noiembrie, 2024

Protest inedit

Un client a găsit o formă inedită de a-şi manifesta nemulţumirea faţă de firma Prestagent, comerciantul Mitsubishi din Craiova: şi-a împins maşina în sanţul de la marginea drumului, în faţa sediului societăţii.

Craioveanul nemulţumit a pus pe geamurile maşinii afişe pe care a scris: „Mitsubishi Craiova are cel mai prost service pe care l-am întâlnit“, „Această maşină zace în service de trei luni pentru o defecţiune minoră“ sau „Nu cumpăraţi maşini Mitsubishi decât dacă ştiţi că va puteţi lipsi de ele perioade îndelungate!“.
„M-au dus la disperare! Ei ştiu decât să vândă. După aceea nu-i mai interesează. S-a stricat un pinion în cutia de viteze şi mă mint de o săptămână că piesa de schimb e ba în Japonia, ba în Olanda, ba în Austria. În Antarctica mai avea să fie! Mi-au scos maşina din garanţie. Maşina este de teren, este 4×4, dar au zis că, dacă mergi cu astfel de autoturisme pe câmpuri, le scot din garanţie. Pot să merg cu maşina cel mult pe drum pavat cu piatră cubică. Nu mi-am luat maşină de teren să mă dau mare prin oraş, am cumpărat-o pentru că îmi trebuie în activitatea cu care mă ocup“, a declarat Mihai Stancu, proprietarului autoturismului L200 din şanţ, contactat telefonic.
 „Am auzit de la mai mulţi oameni despre problemele pe care le-au avut cu service-ul Mitsubishi. Două maşini am cumpărat de la ei. Păi mi-am luat maşină ca să o ţin în service? Dacă le vindeam pe cele vechi, cu ce îmi făceam treaba? Ieri m-au scos din sărite, mi-au zis că au sunat la Bucureşti şi cei de acolo nu ştiau unde este piesa“, a mai spus Stancu.

Vina ar aparţine clientului

Potrivit celor de la Prestagent, craioveanul în cauză a cumpărat maşina L200 acum un an şi un Mitsubishi Pajero în urmă cu două luni. Vineri dimineaţă, nemulţumit că problema cutiei de viteze nu s-a rezolvat, a împins L200 în şant (autoturismul nu are cutia de viteze montată) cu ajutorul celei de-a doua maşini. Doru Mitrea, şeful de service Mitsubishi Craiova, a declarat că Mihai Stancu s-a prezentat la sfârşitul lunii iulie la reprezentanţă, spunând că se aude un zgomot din cutia de viteze. După demontarea cutiei, mecanicii service-ului au constatat defecţiuni la un sincron şi un manşon de sincron, avarii provocate de manevrarea incorectă a cutiei de viteze: cel care a condus maşina a băgat în marşarier din mers.
„L-am informat atunci că piesele ce trebuie înlocuite vin în trei săptămâni şi i-am recomandat să nu ia maşina din service. A refuzat să o lase. Am scris pe fişa de calitate că ridicarea maşinii din service se face pe răspunderea clientului, iar domnul Stancu a semnat. După o lună s-a prezentat din nou la service, cu maşina pe platformă, cu mult mai multe avarii la cutie“, a declarat Doru Mitrea. Potrivit acestuia, unul dintre pinioanele distruse este o piesă de uzină, care se livrează numai în fabrică deoarece producătorul nu a crezut că respectivul pinion va fi vreodată distrus, termenul de livrare fiind deci unul lung. „Astăzi (vineri – n.r.) am primit confirmarea de la Bucureşti că piesa ajunge marţi în Craiova. Despre ce a făcut domnul Stancu… Un om normal nu ar proceda aşa, orice s-ar întâmpla“, a mai spus şeful de service. Referitor la acuzaţia lansată de Mihai Stancu privind pierderea garanţiei dacă maşina merge pe câmp, cei de la Prestagent au explicat că nu se pierde garanţia în cazul utilizării maşinii în condiţii grele, ci termenele de service se înjumătăţesc. Spre exemplu, revizia se face la 7.500 de kilometri, în loc de 15.000.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

66 COMENTARII