Licitația pentru continuarea lucrărilor de modernizare abandonate în 2012 a fost anulată după un an și jumătate de războaie la CNSC și în justiție.
Circulația rutieră pe DN 6 Craiova – Alexandria este mult îngreunată, din cauza lucrărilor de modernizare abandonate în 2012. Pe tronsonul cuprins de la graniţa județelor Dolj şi Olt până în oraşul Caracal, diferența de nivel între cele două sensuri de mers dă mari bătăi de cap șoferilor. Gropile din asfalt nu au mai fost acoperite nici măcar provizoriu, ci doar semnalizate cu indicatoare rutiere. În noiembrie 2012, Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) a reziliat contractul cu asocierea de firme Romstrade SRL – Ezentis Infraestructuras SA – Euroconstruct 98 SRL, pentru reabilitarea unui tronson de 53 de kilometri pe DN 6. Patronul Romstrade SRL, Nelu Iordache, a fost arestat pentru corupție, firma a intrat în impas financiar și aproximativ 50 de kilometri au rămas nemodernizați. În decembrie 2013, contractul de execuție estimat la 66 de milioane de euro a fost relicitat, iar de atunci CNADNR nu reușește să încheie un contract de execuție din cauza „numărului foarte mare de contestații“ formulate la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC), dar și la Curtea de Apel București. După ce autoritatea contractantă a desemnat un câștigător (Secol SpA), CNSC a hotărât reevaluarea ofertei financiare câștigătoare. La reevaluare, asocierea de firme condusă de italienii de la Secol SpA a fost desemnată iar câștigătoare. CNSC a decis din nou reevaluarea ofertei, iar ulterior procedura de achiziție a fost anulată, după un an și jumătate de la lansarea licitației. Dacă noua licitație va dura la fel de mult, gropile din asfalt vor mai face mult timp probleme șoferilor. În schimb, Secol SpA a câștigat contractul pentru centura ocolitoare a orașului Caracal, la suma de 9,5 milioane de euro fără TVA.
Subiectul privind DN 6 va fi dezbătut astăzi, în emisiunea „Audiență Generală“ difuzată de Alege TV începând cu ora 18.30. Tot în emisiunea de astăzi, împreună cu Marian Jean Marinescu – europarlamentar și copreședinte PNL Dolj și Claudiu Manda – președinte PSD Dolj, vom încerca să vedem ce șanse are Craiova să fie conectată la autostrăzi și drumuri expres până în 2030.