Craiovenii au posibilitatea ca din această lună să primească factura la apă și canal prin e-mail și totodată să plătească contravaloarea consumului on-line. Compania de Apă Oltenia (CAO) a introdus pentru abonați această modalitate de primire a facturii și de plată.
„Ne-am gândit la abonații noștri, pentru a-și economisi timpul și, în primul rând, pentru a primi mai repede factura. Prin e-mail, abonații noștri pot primi factura chiar în ziua emiterii. Prin poștă sau prin încasatori, facturile ajung la abonații noștri după câteva zile. Chiar dumnealor ne-au semnalat că ar fi bine să adoptăm această cale de transmitere a facturilor. Pentru început, i-am anunțat pe abonați printr-o semnalare trecută pe factura tipărită și rezultatele nu au întârziat să apară. Avem până în acest moment 220 de abonați care au optat să primească factura prin e-mail“, a declarat Anca Bălăcean, director economic al CAO.
Factura vine pe e-mail, plata se face on-line
Abonaţii pot intra pe site-ul www.apaoltenia.ro, unde îşi pot crea propriul cont. Tot aici vor găsi informaţii legate de facturi, plăţi, transmiteri indecşi. Pentru primirea facturii pe e-mail, abonaţii sunt sfătuiţi să urmeze anumiţi paşi pentru a se înregistra.
„Se accesează www.apaoltenia.ro, apoi secțiunea «contul meu». Avem o pagină de bun venit pentru mesaje. Pentru suport tehnic, dacă aveți întrebări puteți să ne scrieți la adresa de e-mail specificată. Clientul se înregistrează, completează cu o adresă de e-mail validă, apoi cu codul de client care se regăsește pe orice factură, după care introduce numărul de contract pe care îl ia de pe factură. Se introduce o parolă, apoi se accesează înregistrarea. După ce abonatul s-a înregistrat, va primi un mesaj pe e-mail pentru a activa și autentifica acel cont. El poate intra pe portal să-și vadă facturile, le poate descărca și tipări. Poate să-și vadă istoricul plăților, plăți care se pot face și on-line din această săptămână. Fiecare client își poate transmite indecșii. Aceștia se pot transmite doar după data de 25 a fiecărei luni. Factura poate fi trimisă pe mai multe adrese de e-mail. Se poate activa și serviciul de alerte și notificări privind apropierea datei scadente sau apropierea perioadei de grație. Abonații au posibilitatea să trimită un e-mail către CAO, dacă au nemulțumiri, dacă au întrebări“, a explicat, Mariana Geană, coordonator Compartiment IT la CAO.
Până în prezent, din cei peste 50.000 de abonați câți are furnizorul de apă și canal, peste 200 de craioveni au ales să primească prin e-mail facturile de la furnizorul de apă, între aceștia fiind persoane fizice, agenți economici și două asociații de proprietari.