Un cititor GdS, angajat al unei firme de pază și protecție, a sesizat faptul că, în cursul zilei de marți, o femeie a fost rănită într-un accident produs în incinta magazinului Carrefour Market din Piața Centrală Craiova. Agentul de pază susține că a intrat în conflict cu conducerea magazinului pentru că a hotărât să sune la 112 pentru a chema o ambulanță.
„O angajată a magazinului, care manevra o liză, a lovit o clientă care a căzut și și-a pierdut cunoștința. Întrucât directoarea magazinului nu era prezentă, m-am informat imediat de starea clientei (…). Se plângea că îi este foarte rău și mi-a cerut să chem ambulanța, lucru pe care l-am și făcut. Când a ajuns salvarea, s-a constatat că femeia era într-o stare destul de gravă și a fost trasportată de urgență la spital. După un timp a ajuns în magazin și directoarea, care a început să mă înjure, să urle și să facă crize de isterie, întrucât nu trebuia să chem salvarea. Eu știu că primul ajutor e mai presus de orice interes. Ea intenționa să mușamalizeze totul. Dar în ce lume trăim? Am ajuns chiar la acest nivel de ipocrizie încât mai presus de sănătatea oamenilor punem propriile interese?“, a precizat Marius Mitrana. Acesta a mai explicat că, în cursul zilei de miercuri, a fost mutat de la obiectivul din Piața Centrală. Redactorii GdS au încercat să obțină un punct de vedere de la conducerea magazinului Carrefour Market din Piața Centrală, însă li s-a comunicat că directorul magazinului este plecat din localitate.
În schimb, reprezentanții Carrefour România, care deține magazinele Market, au explicat că lucrurile nu au stat tocmai cum au fost relatate de agentul de pază Mitrana.
„Din informațiile noastre, clienta la care faceți referire nu a fost accidentată ca urmare a neglijenței vreunuia dintre angajații noștri. Dumneaei a încercat să se deplaseze cu spatele, fără să privească în direcția de mers, când s-a produs acest accident. Mai mult decât atât, colegii noștri din magazin i-au oferit clientei tot sprijinul necesar, inclusiv opțiunea de a o conduce pe aceasta într-un spațiu unde s-a putut odihni pe scaun și de a-i oferi apă. Clienta a fost, de asemenea, întrebată dacă crede de cuviință că trebuie să fie chemată salvarea sau să o transporte cu altceva la cel mai apropiat spital. Inițial, clienta a refuzat, iar după un timp a spus că ar dori să-și facă unele investigații la spital, înainte de a ajunge acasă. În acest context, angajatul firmei de pază a decis să solicite serviciile SMURD, motiv pentru care aceștia s-au deplasat la fața locului“, a precizat Carrefour România. Pompierii doljeni au explicat că, marți, la ora 13.33, un echipaj de prim ajutor medical a fost solicitat în Piața Centrală. De la adresa indicată, medicii au preluat și transportat la Spitalul de Urgență Craiova o femeie care acuza dureri la nivelul capului și coapsei stângi.
De asemenea, reprezentanții Carrefour România au mai precizat că „nici unul dintre manageri nu a fost informat în timp util despre producerea acestui accident, deși aceasta este o regulă internă în astfel de cazuri, tocmai pentru a oferi clienților noștri toată atenția de care au nevoie. Acesta a fost de fapt singurul reproș adresat agentului de pază și nicidecum că ar fi solicitat serviciile SMURD“.
Femeie accidentată în magazinul Carrefour din Piața Centrală
ȘTIRI VIDEO GdS
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei