Reabilitarea străzii Calea București pe sectorul cuprins de la intersecția cu Drumul Apelor până la varianta de ocolire Craiova Sud, de care s-a ocupat Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri (DRDP) Craiova, ar fi gata. Pe acest tronson care face parte din DN 65 Craiova – Pitești s-a turnat în ultimele săptămâni un șlam bituminos, iar acum ar mai fi nevoie doar de marcaje. Potrivit reprezentanților DRDP Craiova, ele vor fi trasate în această săptămână, pentru că s-a așteptat până când suprafața carosabilă să permită aplicarea vopselei. „Calea București este gata, mai sunt de trasat marcajele. Am așteptat atât pentru că sunt anumite normative care trebuie respectate, altfel lucrarea nu este de calitate. Exista riscul ca vopseaua să se dezlipească și atunci aruncam banii pe fereastră. Marcajele și trecerile de pietoni le vom face săptămâna viitoare“, a precizat vineri, pentru GdS, Bogdan Bratu, directorul DRDP Craiova.
Problema străzii Calea București, parte a DN 65, a fost ridicată de un cititor GdS, care se întreba când va fi gata drumul și de ce nu mai sunt utilaje în zonă, ci doar niște balize amplasate pe mijloc, cu scopul de a indica șoferilor limita între sensurile de mers. „Când se termină reabilitarea străzii Calea București, de la intrarea în Craiova până la sensul giratoriu de la Helin? Acum vreo trei săptămâni se spunea că se aplică o soluție nouă în care se va utiliza un fel de material de nouă generație. De cel puțin o săptămână nu a mai apărut nici un utilaj care să facă ceva. Apar, când și când, doi-trei lucrători plictisiți care repoziționează niște jaloane avertizoare, apoi dispar în ceață. Chiar nu răspunde nimeni de lucrarea asta?!“, a fost mesajul primit de la Adrian Săftoiu.
Drumul a intrat în lucru la sfârșitul lunii trecute, iar directorul DRDP Craiova explica la acea vreme și modul în care se va face reabilitarea: „prin turnarea unui șlam bituminos care va prelungi durata de viață a drumului“. Şlamul bituminos este un amestec de nisip cu emulsie bituminoasă, care se răspândeşte în stare fluidă pe o suprafaţă în prealabil pregătită, în vederea obţinerii unui înveliş subţire continuu cu grosimea între 3 şi 7 mm, și reprezintă unul dintre procedeele de tratare a îmbrăcăminţilor rutiere. Potrivit normativelor în vigoare, avantajul ar fi acela că, datorită proprietăţilor cunoscute ale emulsiilor, se obţine un mortar asfaltic foarte fluid, care se întăreşte rapid pe suprafaţa părţii carosabile şi permite darea în circulaţie a sectorului la un interval de timp foarte scurt după aşternere.
Calea București ar mai avea nevoie doar de marcaje
ȘTIRI VIDEO GdS
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei