Asociaţia Profesională de Drumuri şi Poduri din România, filiala Oltenia, a organizat o şedinţă în localitatea mehedinţeană Baia de Aramă. Au fost prezenţi şefii Secţiilor de Drumuri Naţionale din judeţene Olteniei, reprezentanţii constructorilor. În cadrul discuţiilor a fost aprobată fuziunea dintre filialele Dolj şi Vâlcea ale Asociaţiei Profesionale de Drumuri şi Poduri din România. În final va rămne o singură filială în Oltenia. S-a mai discutat pe tema bugetului a proiectelor de infrastructură rutieră din Oltenia şi despre Masterplanul pe transport. Şedinţa a fost condusă de Gheorghe Lucaci, profesor universitar şi preşedinte al Asociaţiei Profesionale de Drumuri şi Poduri din România. De asemenea, prezent la întâlnire a fost şi senatorul de Gorj, Scarlat Iriza, vicepeşedintele Comisiei energie şi transporturi din Senat. Iriza a vorbit despre introducerea în Masterplanul infrastructurii rutiere a drumului expres Filiaşi – Târgu Jiu. Este vorba de o nouă şosea naţională, cu un alt regim de viteză, faţă de DN 66 Filiaşi – Târgu Jiu. „A fost un punct important pe marginea căruia am discutat. Acest drum expres Filiaşi – Târgu Jiu va fi un amendament la Masterplan. Va avea un alt regim de viteză. Va fi un drum nou. Vom avea nevoie de un studiu de fezabilitate. Este un drum care va fi cumva paralel cu râul Jiu şi din câte am discutat nu va presupune exproprierea multor clădiri. Va traversa mai mult terenuri agricole. Vom face lobby pentru ca acest drum să fie prins în Masterplan”, a declarat Ion Tudor, şeful Secţiei Târgu Jiu a Drumurilor Naţionale.