4 C
Craiova
miercuri, 13 noiembrie, 2024
Știri de ultima orăLocalDoljInvesteşte în oameni

Investeşte în oameni

Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Dolj a făcut cunoscut ieri rezultatul studiului sociologic privind „Identificarea factorilor care intervin în eficienţa furnizării serviciilor publice de ocupare şi identificarea factorilor care intervin în eficienţa comunicării organizaţionale în cadrul Agenţiilor pentru Ocuparea Forţei de Muncă“ din regiunile Sud-Vest Oltenia, Sud Muntenia şi Vest. Acesta a fost realizat în cadrul proiectului MRB – Performant System „Implementarea în cadrul SPO a unui sistem performant de management al relaţiilor cu beneficiarii“.  
Studiul s-a desfăşurat în perioada decembrie 2010 – martie 2011 în regiunile Sud-Vest Oltenia, Sud-Muntenia şi Vest, fiind cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritară 4 – Modernizarea Serviciului Public de Ocupare, Domeniul major de intervenţie 4.2. – Formarea personalului propriu al Serviciului Public de Ocupare.
Proiectul s-a adresat unui număr de 400 de persoane din Serviciul Public de Ocupare (SPO) al AJOFM-urilor. În realizarea studiului a fost folosită metoda anchetei de opinie, pe baza chestionarului completat la sediul agenţiei. Adică angajaţii au răspuns unor întrebări prin care s-au identificat problemele din acest domeniu.
Proiectul MRB (Managementul Relaţiilor cu Beneficiarii) are drept obiectiv diminuarea decalajului de calitate dintre serviciile publice de ocupare din România şi cele din Uniunea Europeană, prin creşterea profesionalismului, eficienţei şi transparenţei angajaţilor Serviciului Public de Ocupare.
Totodată, se urmăreşte elaborarea unei strategii unitare multiregionale de furnizare a serviciilor publice de ocupare bazată pe construirea unui sistem performant de MRB, dar şi perfecţionarea specialiştilor SPO pentru furnizarea unor servicii profesioniste de ocupare şi asistenţă pentru beneficiari.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

1 COMENTARIU