Imediat după încheierea lucrărilor la Centura de Nord a Craiovei, în 2006, specialiştii au făcut un studiu de fezabilitate pentru construirea Centurii de Sud a municipiului. Au trecut ani de-atunci, iar venirea Ford la Craiova a schimbat priorităţile. Dată în folosinţă neoficial în toamna anului 2006, însă inaugurată formal abia în primăvara anului 2007, Centura de Nord a Craiovei se dorea, de fapt, doar prima parte a inelului care urma să asigure variante de ocolire a municipiului. Inelul rutier al oraşului este însă departe de a se închide, în condiţiile în care Centura de Sud nu mai este o prioritate, în schimb a devenit prioritară şoseaua care ar lega zonele Selgros şi Metro. Necesitatea acestei şosele cu rang de drum naţional – porţiune care nici măcar nu era gândită cu doi ani în urmă – a devenit o necesitate în condiţiile în care fabrica Ford de la Craiova îşi va începe peste doar câteva luni producţia de automobile. Decizia a fost luată la nivelul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), cea care are în directă gestiune centurile ocolitoare, considerate nu de interes local, ci de importanţă naţională. Mai multe informaţii puteţi citi în Gazeta de Sud.
Centura de Sud a Craiovei, tot mai departe
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei