Fiecare afacere creşte odată cu vânzările pe care le produce. Deşi, în contextul recesiunii economice, vânzările au reprezentat segmentul cel mai afectat, vă prezentăm trei metode simple, dar eficiente prin care vă puteţi creşte cu uşurinţă volumul vânzărilor:
Instruirea personalului
Cunoştinţele, calităţile şi aptitudinile profesionale trebuie să le dobândească atât ocupanţii posturilor de conducere, cât şi personalul executiv. Instruirea şi formarea personalului se poate face prin mai multe căi, cum ar fi: participarea la cursuri de formare profesională, organizate atât de angajator cât şi de furnizorii de servicii de formare profesională, formare individualizată, precum şi alte forme de pregătire convenite între salariat şi angajator.
Intrarea pe noi pieţe, ca de exemplu piaţa achiziţiilor publice, prin licitatia.ro
Intrarea pe piaţa achiziţiilor publice poate simplifica, în mod semnificativ, creşterea vânzărilor. Participarea la licitaţii poate aduce contracte noi, care măresc consistent profitul unei întreprinderi. Pentru a fi informaţi corect şi la timp despre licitaţii, firmele pot apela la site-uri de monitorizare a licitaţiilor, precum www.licitatia.ro. Odată externalizat serviciul de monitorizare licitaţii, firmele economisesc resurse importante (timp, bani, personal) pentru a identifica aceste licitaţii şi se concentrează pe procesul de pregătire a documentaţiei şi pe participare. Potrivit studiilor realizate de licitatia.ro, piaţa achiziţiilor publice este una dintre cele mai benefice, întreprinderile având şanse mari să obţină contracte cu valori ridicate. Zilnic se monitorizează peste 1000 de licitaţii, fapt care arată că intrarea pe această piaţă este un pas înainte în dezvoltarea unei afaceri, care implicit duce la creşterea vânzărilor.
Organizarea şi planificarea campaniilor promoţionale
Tot mai multe companii promovează crearea unor relaţii strânse cu clienţii, încercând să îi apropie, tratându-i ca pe nişte parteneri importanţi. Creearea programelor de loialitate/ fidelitate şi oferirea unor cadouri sau discounturi personalizate va face ca aceştia să nu uite că sunt apreciaţi la nivel individual şi nu ca făcând parte dintr-o clientelă care doar produce vânzări.
Zilnic trec pe lângă noi mii de oportunităţi pe care le ratăm pentru că nu suntem bine instruiţi, informaţi şi organizaţi. Licitatia.ro oferă soluţii pentru creşterea vânzărilor şi acces la mii de oportunităţi de pe piaţa achiziţiilor publice.