4 C
Craiova
joi, 12 decembrie, 2024
Știri de ultima orăActualitate14 ani de succes pentru compania UNIC

14 ani de succes pentru compania UNIC

UNIC

Studiile de marketing spun că unul dintre principalele avantaje ale unui produs sau serviciu este „diferenţiatorul“, adică ingredientul care îl face unic în faţa concurenţei. Pentru compania UNIC din Craiova, diferenţa o face, însă, nu un singur ingredient, ci întreaga reţetă. În peste 14 ani de existenţă, UNIC Imobiliare a abordat piaţa în care activează într-o altfel de manieră, pornind de la mottoul „Încearcă nu să fii un succes, ci să fii o valoare!“. Nicu Răduţ, managerul companiei, îşi aminteşte şi acum de momentele de început, când anunţurile de recrutare pentru formarea echipei se adresau oamenilor „frumoşi, inteligenţi şi unici“, într-o mare de anunţuri seci, care sunau aproape la fel. Iar acum, după 14 ani, UNIC îşi doreşte acelaşi gen de colegi. „Încercăm să prestăm serviciile noastre într-un mod diferit – nu suntem trişti şi nu ne dorim clienţi trişti. Ştim că putem ajuta şi că e foarte important să ai un specialist aproape, iar dacă eşti de atâţia ani pe piaţă înseamnă că ai reuşit să faci ceva bun“, a spus Nicu Răduţ.
Până în 2006, UNIC s-a ocupat exclusiv de domeniul imobiliar. „A fost o perioadă productivă pentru noi. Clienţii ne-au rămas loiali şi chiar şi acum mai lucrăm cu unii clienţi de atunci. E simplu să fidelizezi clienţii. Trebuie doar să fii corect faţă de ei, să le prezinţi exact ceea ce solicită şi să îi ajuţi să obţină ce îşi doresc. Este un domeniu ce trebuie abordat cu mare seriozitate – să ne gândim cât investeşte un client. Este vorba despre economii strânse într-o viaţă, o moştenire, în cazuri mai fericite, sau un credit care se achită în douăzeci de ani, aşa că trebuie să îţi asumi, ca parte imobiliară, că nu greşeşti, că investiţia clientului nu va fi una greşită“.

Un broker salvează cea mai importantă resursă: timpul

Din anul 2006, compania s-a extins, fiind printre primele din ţară care au oferit servicii de brokeraj. A fost o perioadă de pionierat pe piaţa craioveană, întrucât clienţii nu erau familiarizaţi cu termenul de „broker“ şi li se părea mult mai firesc să apeleze la o bancă pentru a obţine finanţare. „Noi am venit cu această idee de finanţare pentru că este strâns legată de imobiliare şi era încă un pas în drumul spre îndeplinirea visului unui client de a avea o casă. Am devenit tot mai atraşi de domeniu şi am extins foarte mult această arie, am primit chiar distincţii la nivel naţional. Clienţii, după ce au înţeles utilitatea noastră, ne-au recomandat foarte mult şi ne-au ajutat să creştem foarte mult această parte“, a povestit managerul companiei, care a spus că, treptat, oamenii au înţeles că brokerul salvează cea mai importantă resursă – timpul, dar îi scuteşte şi de unele costuri. „Timpul este singura resursă care nu poate fi recuperată. Când un broker se ocupă de toată documentaţia, analizează ofertele mai multor bănci pentru a obţine cea mai bună metodă de finanţare pentru client şi toate acestea nu te costă, de ce să nu îl alegi?“, a mai precizat Nicu Răduţ. Acesta a explicat în continuare avantajele apelării la un broker UNIC: te scuteşte de stresul care îţi fură plăcerea de a achiziţiona casa pe care ţi-o doreşti şi nu îţi prezintă instituţii bancare, ci produse de finanţare ale instituţiilor bancare. Dacă o instituţie bancară se va promova pe ea însăşi, subiectiv, brokerul va promova în mod obiectiv oferta cea mai avantajoasă pentru client.
În prezent, compania UNIC este unul dintre cei mai importanţi jucători pe piaţa imobiliară din Craiova şi acoperă un volum impresionant de cereri. „Am încercat să acoperim un volum mare printr-o echipă numeroasă, însă foarte calificată. Avem oameni capabili, care fac faţă unei pieţe mari şi chiar în această perioadă recrutăm pentru că ne dorim să mai găsim colegi «unici, inteligenţi şi frumoşi». Un consultant UNIC te ajută cu tot ce ţine de obţinerea imobilului, inclusiv finanţare, documentaţie, asigurare. Dincolo de toate astea, oferim clienţilor noştri consultanţă şi după încheierea tranzacţiilor, pe orice perioadă, pentru că ne-au onorat cu alegerea lor. Ne adaptăm zilnic în funcţie de nevoile clienţilor noştri şi acesta este unul dintre motivele rezistenţei şi evoluţiei noastre pe piaţă. Orice client ne educă“.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS