Fiecare dintre noi este UNIC. Aceasta este premisa de la care pleacă toată viziunea companiei UNIC Imobiliare din Craiova, iar Nicu Răduț, managerul firmei, crede cu tărie că, tocmai din acest motiv, este important ca oamenii să cunoască echipa prin descoperirea fiecărui membru în parte. „E bine ca oamenii să ne cunoască individual. Funcționăm de minune împreună, pentru că fiecare dintre noi își face treaba foarte bine“.
Eliza Ştefania Iordache este unul dintre angajații cei mai vechi ai companiei. Coordonator relații clienți scrie pe cartea sa de vizită. Eliza are o experiență de șapte ani în call-center, care a ajutat-o în relaționarea cu clienții. În plus, a fost și pasionată de radio când se afla încă pe băncile școlii, iar munca la un radio online de atunci a contribuit mult la formarea sa ca om al cărui discurs trebuie să transmită cât mai multă informație relevantă celui cu care vorbește. „De la mine pleacă totul, eu sunt cea care direcționează clienții către colegii care se ocupă de vânzări. Clientul vede anunțul, dar poate acel anunț nu îi spune foarte multe, e important să îți dai seama ce își dorește, iar el să simtă că ai înțeles asta pentru a reuși să îl păstrezi. Când clientul tinde să fie expeditiv, trebuie să îi reamintești că scopul său este achiziția unei case, totuși, a viitorului său cămin, iar asta merită măcar puțin din timpul său. Așa că îl încurajez să vină să discute la sediul companiei cu unul dintre consultanții de vânzări și să înțeleagă că sprijinul unor profesioniști este extrem de important pentru o achiziție atât de importantă“, spune Eliza.
Colega sa, Ana Maria Bleaje, este cea care o completează cel mai bine. Ca operator calculator, Ana Maria este cea care face telefonul Elizei să sune. „De la promovare pornește totul, fără ea nu s-ar ajunge la colegele mele de la departamentul Relații Clienți, fără ele nu s-ar ajunge la consultanți și așa mai departe. Totul se leagă“. Săptămânal, Ana Maria publică sute de anunțuri pe site-uri de specialitate. „Este un flux mare de anunțuri și este important ca pe fiecare canal de promovare să adaptezi anunțul în funcție de tipul de oameni care îl urmăresc. Pe anumite pagini am observat, de exemplu, că funcționează mai bine anunțurile care vizează latura emoțională, care aduc valoare prin anumite detalii care, pentru un cumpărător, pot face diferența – fie că este vorba de zonă, de facilități sau alte informații care, pe alte site-uri, nu sunt luate foarte mult în considerare, pentru că vizitatorii preferă descrierile tehnice“. Ana Maria cochetează, în ultima vreme, și cu gândul de a încerca partea de consultanță în vânzări. „Îmi place să interacționez cu oamenii, plus că văzând un apartament de vânzare direct, pot îmbunătăți și descrierile anunțurilor și, implicit, partea de promovare“.