• Peste 30 de persoane au inghetat de frig in asteptarea unui autocar al firmei DACOS din Rimnicu Vilcea • De la firma am aflat ca… se mai intimpla
La redactie am primit o sesizare a mai multor cititori care reclamau acelasi fapt: in dimineata de 8 ianuarie au inghetat de frig in Craiova, in asteptarea cursei rutiere a firmei DACOS din Rimnicu Vilcea, care face legatura intre cele doua localitati. Calvarul celor peste 30 de persoane a inceput la ora 6.30, ora la care ar fi trebuit sa plece autocarul in cursa. Pasagerii sustin ca au sunat minute in sir la sediul firmei vilcene, dar, in afara de o salariata care n-a putut sa-i ajute cu nimic, pe motiv ca soferul avea celularul inchis, n-au mai reusit sa contacteze decit portarul. De asemenea, in reclamatie se mai arata ca exista precedent, un fapt similar petrecindu-se pe 23 decembrie 2001, „cind masina pentru ora 13.00 nu a venit si nu a plecat in cursa“. Pentru a afla cum stau lucrurile, am contactat telefonic societatea DACOS. Secretara de serviciu a precizat: „Intr-adevar, in dimineata de 8 ianuarie, autocarul a avut o intirziere de aproximativ 35 de minute. Noi ne cerem scuze de la calatori, dar iarna intervin diferite probleme independent de vointa noastra: nu porneste motorul din cauza gerului de peste noapte, sau ingheata apa din sistemul de racire, etc. Cu toate aceste necazuri, s-a intimplat ca doar o singura data sa intirzie autocarul. Despre situatia din 23 decembrie nu stiu nimic, dar nu cred ca nu a ajuns autocarul la Craiova din moment ce venea de la Timisoara“. Nici noi nu stim daca in Occident aceste explicatii ar fi acceptate pentru ca o firma care se respecta este pregatita permanent sa faca fata oricarei situatii neprevazute.