Biroul Roman de Audit al Tirajelor a lansat in octombrie 2001 Studiul National de Audienta, realizat dupa o metodologie recunoscuta si folosita pe plan international. Acest studiu se realizeaza pentru prima data in Romania si are drept obiective calcularea audientei, a numarului de cititori ai publicatiilor si cunoasterea subiectelor de interes, obiceiurilor, caracteristicilor socio-demografice ale acestora. In studiu este inclusa cea mai mare parte a publicatiilor din Romania, publicatii lunare, bilunare, saptaminale si cotidiene, cu distributie nationala, regionala sau locala. Sondajul este realizat de catre IMAS si GfK Romania si studiaza populatia Romaniei care locuieste in orase cu peste 50.000 de locuitori, cu virsta intre 14 si 64 de ani. Persoanele ce sint intervievate au fost extrase aleator de pe listele Directiei de Evidenta Informatizata a Persoanei, astfel ca operatorii de interviu ai celor doua companii de cercetare au identificat deja persoanele cu care vor realiza interviul. Rezultatele Studiului National de Audienta vor sprijini imbunatatirea calitatii presei scrise din Romania. Gazeta de Sud este singurul cotidian din Oltenia inclus in acest studiu.
In Oltenia exista Gazeta de Sud… si alte ziare
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei