O tânără din România a decis să nu mai muncească pentru alţii şi să fie plătită cu salalriu minim pe economie. Aceasta a vrut să fie propriul şef. Afacerea ei face milioane de euro.
Nicoleta Hriţcu a lansat, la Iaşi, reţeaua de cofetării Cuptorul Moldovencei, devenită una dintre cele mai mari afaceri de profil din regiunea Moldovei. Ea a anunţat anul acesta că deschide în Iaşi a şasea locaţie. Veniturile ţintite astfel pentru 2019 ajungând la 2,5 milioane de euro.
În 2018, a lansat businessul auxiliar Glazurai, un concept cu miniprăjituri artizanale din ingrediente naturale.
Ce facultăţi a absolvit tânăra
„Sunt moldoveancă de la Soroca, de pe malul Nistrului. Lucrez la o transformare treptată din „moldoveanca“, aşa cum mi se spunea în 2012, la „moldoveanca de la Cuptorul Moldovencei“, aşa cum încep oamenii să-mi spună“, se prezenta tânăra antreprenoare, într-un interviu acordat Business MAGAZIN. Ea este absolventă a două facultăţi, respectiv Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor din cadrul Universităţii „Al.I. Cuza” şi Facultatea de Teatru, la Universitatea de Arte „George Enescu”, ambele în Iaşi.
„Aveam 30 de ani, un copil, avusesem câteva joburi la care nu făcusem performanţă şi ştampila cu minimul pe economie, pe care mi-o puneau pe masă toţi potenţialii angajatori. Cu toate astea, nu mă descurajasem, aveam o părere bună despre mine”, povesteşte ea.
Prin urmare, a decis să rişte şi să investească propriile resurse financiare într-un nou business. Obiectivul general pentru Cuptorul Moldovencei este acum, spune ea, unul simplu: produsele Cuptorul Moldovencei să ajungă la un număr cât mai mare de persoane, cu un preţ corect.
Povestea Nicoletei Hriţcu a apărut în ediţia de anul acesta a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP DIN ROMÂNIA.
Valentina Grădinaru