Vrei să ai mai mult timp pentru tine şi cei dragi, şi să reduci timpul alocat plăţii facturilor, căutării de informaţii cu privire la ultimele schimbări din piaţa de energie sau cele mai noi oferte de energie electrică şi gaze naturale? Toate acestea, dar şi alte facilităţi sunt doar la un click distanţă, accesând interfaţa contului de client My CEZ.
Zilnic, fiecare dintre noi suntem prezenţi în mediul on-line, fie pe paginile blogger-ului preferat, fie pe reţelele sociale şi, bineînţeles, pe website-urile serviciilor de care suntem interesaţi sau cărora le suntem clienţi fideli.
CEZ Vânzare a creat pentru clienţii săi un asistent personal
Întrucât mediul on-line a devenit noua locaţie de întâlnire cu cele
mai noi informaţii şi noutăţi, dar şi modalitatea cea mai rapidă şi
eficientă de a beneficia de un serviciu, furnizorul CEZ Vânzare a creat
pentru clienţii săi un asistent personal (contul de client My CEZ).
La
pachet cu un design simplificat şi intuitiv, funcţionalităţi multiple
şi o nouă interfaţă, contul de client – My CEZ le oferă utilizatorilor
săi toate informaţiile de care au nevoie despre contractul lor de
energie electrică şi gaze naturale, adunate într-un singur loc.
Pentru o experienţă cât mai completă, My CEZ poate fi accesat atât de pe desktop, pe www.mycez.cezinfo.ro, cât și de pe telefonul mobil sau tabletă, descărcând aplicația disponibilă în AppStore sau Google Play.
Activarea contului se face simplu şi rapid, prin înregistrarea datelor de client CEZ și a unei adrese de e-mail valide.
Aplicația My CEZ include funcționalități care oferă acces rapid la o serie de facilități:
• Verificarea consumului de energie electrică și de gaze naturale;
• Vizualizarea și descărcarea facturilor CEZ Vânzare;
• Efectuarea plăților on-line;
• Vizualizarea situației plăților și a restanțelor;
• Programarea vizitelor în Centrele de Relații cu Clienții CEZ;
• Transmiterea indexului autocitit;
• Vizualizarea istoricului de consum, de facturi și de plăți;
• Solicitarea unei noi oferte sau încheierea unui contract de energie electrică sau de gaze naturale;
• Verificarea programului de întreruperi programate în alimentarea cu
energie electrică în județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt,
Teleorman și Vâlcea.
În paralel, CEZ Vânzare a implementat și o serie de soluții digitale complementare:
• E-factura: prin abonarea în My CEZ, clienții pot primi factura electronică pe e-mail în ziua emiterii
• IVR Dinamic (asistent vocal interactiv): oferă acces rapid la Info
Linia CEZ – 0251 929, pentru a afla informații despre situația
facturilor și plăților sau pentru a înregistra un deranjament fără a mai
intra în contact cu un operator
• My CEZ Kiosk: aparatele sunt
disponibile clienților care vizitează centrele de relații cu clienții
din Craiova, Pitești și Râmnicu Vâlcea și oferă informații utile despre
contul de client
• Programare on-line pentru vizitele în Centrele de Relații cu Clienții, prin intermediul cezinfo.ro.
Actualizarea interfeței contului My CEZ face parte dintr-un amplu proces de digitalizare a companiei, inițiat din dorința de a oferi clienților soluții simple și rapide, potrivite nevoilor lor.