-1.1 C
Craiova
duminică, 24 noiembrie, 2024
Știri de ultima orăMagazinDivele marelui ecran - noile muze ale stilistilor

Divele marelui ecran – noile muze ale stilistilor

Agitatie mare in lumea topmodelelor. Motivul? Unul foarte simplu. Supermodelele isi vad cariera periclitata de actrite. 


Prima care si-a „scos ghearele“ a fost topmodelul britanic Kate Moss, care a criticat-o dur pe Sienna Miller, pe motiv ca i-ar fi copiat stilul. In plus, supararea lui Kate provine din faptul ca Sienna pare sa aspire si la o cariera de topmodel, „sterpelindu-i“ astfel contractele. Aceasta noua manie a actritelor de a-si incerca norocul si ca topmodel nu se vede doar in campaniile publicitare ale caselor de moda cunoscute, ci si pe podiumul de moda, care pâna acum a fost ultimul refugiu al topmodelelor. Designeri de prima mâna precum Versace, Christian Dior, Gucci sau Louis Vuitton au descoperit o noua metoda de a-si face mai multa publicitate. Vechea moda de a alege chipuri anonime drept imagine a companiei este deja de domeniul trecutului, pe val fiind acum alegerea unei vedete pe post de „purtator de drapel“.


Divele si moda – o combinatie câstigatoare


Printre muzele designerilor se afla, pe lânga Sienna Miller, si alte vedete de calibru, precum Madonna, Halle Berry sau Demi Moore, care apar in campaniile publicitare ale casei de moda Versace. Uma Thurman si Scarlett Johansson sunt demnele reprezentante ale casei de moda Louis Vuitton, in timp ce Charlize Theron si Sharon Stone si-au aratat nurii de dragul casei de moda Dior. Keira Knightley a aparut pe coperta Vanity Fair, in timp ce Selma Blair si-a imprumutat chipul celebrei case de moda Chanel. Sarah Jessica Parker si Penelope Cruz au fost desemnate noua imagine a celebrului colos cosmetic L´Oreal. Mai nou, si diva Julia Roberts a acceptat sa promoveze imaginea designerului Gianfranco Ferré. Publicitatea „cere“ dive, in timp ce produsele au nevoie de caractere, iar din aceasta combinatie cele mai câstigate sunt vedetele, care se aleg de pe urma acestor aranjamente cu o mediatizare aproape la fel de eficienta ca o nominalizare la Oscar. Asa ca topmodelele au de ce sa se teama: lumea are nevoie de dive, nu de suporturi umane de haine.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS