11.2 C
Craiova
marți, 26 noiembrie, 2024
Știri de ultima orăActualitateAJOFM Gorj a modificat modul de lucru cu publicul din cauza coronavirusului

AJOFM Gorj a modificat modul de lucru cu publicul din cauza coronavirusului

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) Gorj are un program nou de lucru cu publicul.

Având în vedere necesitatea respectării recomandărilor de conduită în prevenirea răspândirii coronavirusului (COVID 19), AJOFM Gorj a luat o serie de măsuri de prevenire. În situaţia şomerilor indemnizaţi care trebuie să se prezinte la viza lunară în conformitate cu prevederile legale şi se află în situaţia de izolare la domiciliu/carantină, aceştia trebuie, în prealabil, să comunice agenţiei, la numărul de telefon 0253.211.568, situaţia în care se află, datele personale şi numărul carnetului de evidenţă şomer, urmând ca în termen de 30 de zile, dacă nu se mai află în situaţia de izolare la domiciliu/carantină, să se prezinte la sediul agenţiei cu documente justificative din care să reiasă motivul neprezentării la viză (certificat medical etc.).

Se pot trimite acte pe e-mail

În situaţia persoanelor care au nevoie de adeverinţe de vechime sau alte documente eliberate de către AJOFM Gorj, şi se află în situaţia de izolare la domiciliu/carantină, aceştia vor transmite cererea de solicitare insoţită de o copie a cărţii de identitate pe adresa de e-mail a agenţiei [email protected] sau prin fax la numărul 0253.211.568, urmând ca adeverinţa să fie transmisă către persoana care a făcut solicitarea prin e-mail sau prin poştă, la adresa menţionată în cerere/cartea de identitate.

Persoanele care se află în situaţia de izolare la domiciliu/carantină şi doresc să se înscrie în baza de date a AJOFM Gorj ca persoană în căutarea unui loc de muncă, ca şomer indemnizat sau să se înscrie la un curs de calificare/recalificare se vor prezenta la sediul agenţiei noastre atunci când nu se vor mai afla în situaţia de mai sus.

„În situaţia persoanelor care beneficiază de exportul prestaţiei de şomaj din una din ţările UE, iar în momentul întoarcerii în ţară vor fi în situaţia de izolare la domiciliu/carantină, pentru respectarea termenului de şapte zile în care trebuie să se înscrie în baza de date a AJOFM Gorj ca persoană în căutarea unui loc de muncă, termen prevăzut de regulamentele europene privind securitatea socială a lucrătorilor migranţi, aceştia vor transmite documentele necesare înscrierii (carte de identitate, act de studii şi formularul U2) prin e-mail la adresa [email protected] sau poştă la adresa agenţiei noastre: Târgu Jiu, str. Lt. Col. D. Petrescu, nr.1, urmând ca atunci când nu se vor mai afla în situaţia de izolare la domiciliu/carantină să se prezinte personal la sediul AJOFM Gorj cu documentele în original“, potrivit AJOFM Gorj.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS