Măsurile luate de Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară (OCPI) Dolj, la jumătatea lunii martie, în scopul prevenirii și limitării răspândirii noului coronavirus COVID-19 se prelungesc pe întreaga durată a stării de urgență.
În următoarele săptămâni, publicul nu va avea, în continuare, acces în incinta OCPI Dolj. Astfel, primirea sesizărilor, petițiilor și memoriilor se va face prin corespondență, folosindu-se mijloacele de comunicare electronică sau poștă, până la ridicarea restricțiilor impuse de autorități pe durata stării de urgență.
De asemenea, solicitanții pot primi informații referitoare la serviciile oferite accesând site-ul OCPI DOLJ -www.ocpidolj.ro-, dar și prin intermediul liniilor telefonice care vor funcționa de luni până joi în intervalul orar 8.00 – 16.30 și vineri între orele 8.00 – 14.00, sau prin e-mail. Audiențele vor fi acordate doar telefonic sau prin e-mail.
Toate aceste măsuri au scopul de a proteja publicul și salariații, în egală măsură.
Numerele de telefon și adresa de e-mail destinate beneficiarilor serviciilor oferite de OCPI Dolj sunt următoarele: email: [email protected]
Telefon:
- 0251414286 – centrala OCPI Dolj,
- 0251418018 – fax secretariat,
- 0251413128 – secretariat,
- 0251413129 – relația cu publicul,
- 0251411708 – relația cu birourile notariale,
- 0251411646 – fax pentru birouri notariale.