Din grijă pentru cei care au nevoie de sprijin în această perioadă, Kaufland România introduce noi facilități în serviciul de livrare la domiciliu din cadrul parteneriatului cu Glovo.
Cu sprijinul Fundației Regale Margareta a României, Kaufland România și Glovo oferă persoanelor de peste 65 de ani și celor cu dizabilități posibilitatea să comande telefonic, printr-o linie specială dedicată.
Kaufland România va asigura livrarea gratuită la domiciliu și plata ramburs a produselor, pentru a-i sprijini în această perioadă. Aceștia pot apela la numărul de telefon 0720.00.95.95 (tarif normal), în intervalele luni-sâmbătă: 08:30-21:30 și duminică: 08:30-20:00 și pot plasa comenzi, la o distanță de maximum 6 km față de magazinele Kaufland implicate în acest program. Achitarea produselor se va face în numerar, la livrare, pentru a veni în sprijinul vârstnicilor care nu folosesc instrumente digitale de plată.
Linia telefonică creată este momentan disponibilă în toate cele 14 orașe din rețeaua Glovo – București, Cluj Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu, Arad, Ploiești, Oradea, Brăila, Galați și Pitești.
Echipele de voluntari ale Fundației Regale Margareta a României vor lucra intens împreună cu cele din magazinele Kaufland și curierii Glovo pentru a pregăti comenzile și pentru a onora toate livrările în aceeași zi și a-i ajuta astfel pe cei care nu se pot deplasa la cumpărături și nu folosesc internetul.
Prin serviciul Hotline va fi disponibil un sortiment de 250 de produse alimentare de bază, hrană pentru animale, articole de igienă și de curățenie.