1.4 C
Craiova
sâmbătă, 23 noiembrie, 2024
Știri de ultima orăActualitateNetflix a avut în primul trimestru al anului circa 16 milioane de noi abonaţi

Netflix a avut în primul trimestru al anului circa 16 milioane de noi abonaţi

Netflix a înregistrat aproximativ 16 milioane de noi abonaţi în primul trimestru al anului 2020. Estimările iniţiale au fost depăşite şi s-a stabilit un record privind câştigurile trimestriale.

Netflix a adăugat bazei sale 15,77 milioane de abonaţi plătitori, în primul trimestru al anului, potrivit hotnews.ro Această creştere este determinată şi de pandemia de Covid-19. Serviciul de streaming a transmis că, în total, are 182,9 milioane de abonaţi plătitori la finalul primului trimestru. Aceştia sunt cu 22,8% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.



Netflix se aştepta să aibă 7 milioane de noi abonaţi în primul trimestru

Iniţial, Netflix le-a spus investitorilor că se aşteaptă să aibă 7 milioane de noi abonaţi în primul trimestru. Asta a fost înainte ca pandemia de Covid-19 să forţeze milioane de oameni să rămână în case.
O altă consecinţă negativă a pandemiei, a spus Netflix, o reprezintă dolarul american. Acesta a afectat veniturile internaţionale. În plus, operaţiunile de asistenţă a clienţilor au fost perturbate serios înainte de a adăuga 2.000 de agenţi care lucrează remote.

Netflix se aşteaptă să adauge 7,5 milioane de abonaţi în al doilea trimestru al anului

Pentru al doilea trimestru al anului, Netflix se aşteaptă să adauge 7,5 milioane de abonaţi. „Să sperăm că progresul împotriva coronavirusului va permite guvernelor să ridice curând măsurile de izolare la domiciliu. Când asta se va întâmpla, ne aşteptăm ca vizionarea şi creşterea să înceapă să scadă”, se arată în scrisoarea acţionarilor.



„Tiger King”, unul dintre cele mai populare show-uri din ultima perioadă

Unul dintre cele mai populare show-uri din ultima perioadă este „Tiger King”. Acesta a fost vizionat de 34,3 milioane de americani în primele zece zile de la lansare, depăşind al doilea sezon al serialului „Stranger Things”. Este înregistrată ca vizionare dacă un abonat urmăreşte 2 minute dintr-un program.
„Tiger King” a fost urmărit din 64 de milioane de gospodării, „Spenser Confidential”, din 85 de milioane, iar „Love Is Blind” din 30 de milioane.
Noul sezon a serialului „La Casa de Papel”, care a debutat pe 3 aprilie, a fost umărit din 65 de milioane de gospodării.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS