6.2 C
Craiova
marți, 26 noiembrie, 2024
Știri de ultima orăActualitateOperatorii din Gorj, învățați cum să atragă turiști în perioada pandemiei de COVID-19

Operatorii din Gorj, învățați cum să atragă turiști în perioada pandemiei de COVID-19

Autoritățile județele și-au propus să ofere servicii de consultanță pentru operatorii din turism, ca să atragă turiști în perioada pandemiei.

Astfel, în contextul situației dificile prin care trece turismul românesc, situație generată de epidemia de Covid-19, Asociația „Acasă la Brâncuși“ și Consiliul Județean Gorj vin în sprijinul operatorilor de turism din județ prin organizarea unei serii de acţiuni care urmăresc revigorarea activității. Serviciile de consultanță vor avea în principal două obiective.

Este vorba de instruirea operatorilor din domeniul HoReCa cu privire la măsurile concrete pe care trebuie să le ia în activitatea zilnică, pentru protejarea atât a clienților, cât și a personalului, pentru a asigura servicii de calitate și în siguranță și a nu pune în pericol de contaminare turiștii. În acest fel, hotelurile și restaurantele beneficiază de o încredere sporită din partea consumatorilor.

De asemenea, acordarea de consultanță pentru construirea unei strategii de marketing competitive și a unei campanii eficiente de promovare pentru atragerea turiștilor.

Workshop săptămâna aceasta

Reprezentanții Asociației „Acasă la Brâncuși“ consideră că Gorjul poate fi o destinație pentru turiști. „Considerăm că această perioadă critică a turismului – ce, din păcate, observăm că se prelungește – poate fi transformată într-o oportunitate pentru județul Gorj, mai ales că opțiunile de vacanță ale românilor sunt acum preponderent orientate spre turismul intern, iar Gorjul poate fi, prin frumusețile sale, o destinație atractivă.

Prima acțiune din cadrul acestui program se adresează operatorilor HoReCa, agențiilor de turism, ghizilor de turism, în general, tuturor lucrătorilor din industria ospitalității, cărora le adresăm invitația. Participarea la workshop este gratuită, pe baza unei simple înscrieri, până joi, 23 iulie, la adresa de email [email protected] (nume, firma, telefon, email)“, potrivit unui comunicat al Asociației „Acasă la Brâncuși“.

Turismul e gâtuit la Rânca

Operatorii din turism din Gorj și în special cei din Rânca se plâng că nu sunt ajutați printr-o nouă relaxare de restricții. Astfel, turiștii care vin în stațiune au de suferit pentru că restaurantele sunt închise.

„Rânca a prins din nou viață! Dar, pentru noi, cei din turism, cu baruri și restaurante, care nu sunt încă deschise, este foarte greu să vezi și să auzi turiștii cum pleacă înjurând că nu pot mânca din cauza ploilor sau a frigului! Știe vreun guvernant, știe domnul Pârjol de la Turism, că la munte, seara și dimineața, la cota 1.700 metri, sunt 6-8 grade Celsius și nu poți sta nici adult, dar cu copii afară?! Dacă tot se întâmplă să avem atâtea cazuri de Covid-19 pe zi, atunci de ce se mai țin restaurantele închise? Cine plătește aceste daune?“, a declarat Constantin Pănescu, reprezentant al Asociației Concesionarilor din Rânca.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS