Afacerile Huawei în România au atins o cotă de piaţă de 30%, în primul semestru al anului, în timp ce numărul aplicaţiilor româneşti din cadrul AppGallery a crescut de la zero la 700, conform datelor publicate, astăzi, de către oficialii Huawei Consumer Business Group.
Potrivit sursei citate, Huawei a raportat o cotă de piaţă de 29,3% (mai 2020) pe segmentul de dispozitive smartphone, aceasta fiind cea mai ridicată valoare înregistrată până acum în evoluţia diviziei de Consumer Huawei România, după cum reiese din datele GfK.
În acelaşi timp, o performanţă ridicată a fost consemnată la nivelul rezultatelor Open Market, acestea ajungând până la 32%, ceea ce înseamnă în jur de 10% creştere faţă de 2019.
În ceea ce priveşte planurile de extindere, Huawei intenţionează deschiderea a noi magazine şi centre de servicii la nivel local, nu numai în Bucureşti, ci şi în alte două oraşe din ţară, printre care şi Cluj-Napoca.
La momentul actual, AppGallery de la Huawei conţine peste 770 de aplicaţii româneşti şi zeci de mii de aplicaţii internaţionale. Aplicaţia vine cu securitate şi protecţie completă, inclusiv cu verificarea numelui real al dezvoltatorului şi procesul de revizuire în patru paşi pentru operarea securizată a aplicaţiei.
Produsele şi serviciile Huawei sunt disponibile în peste 170 de ţări, deservind mai mult de o treime din populaţia lumii.
Compania deţine 14 centre de cercetare-dezvoltare (R&D) în ţări, precum Statele Unite ale Americii, Germania, Suedia, Rusia, India şi China.
Huawei Consumer BG este una din cele trei filiale ale companiei şi include telefoane inteligente, computere şi tablete, dispozitive portabile şi servicii cloud etc.