5.1 C
Craiova
marți, 24 decembrie, 2024
Știri de ultima orăActualitateRAPORT CURENT conform Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018 privind emitenţii de instrumente financiare şi operaţiuni de piață

RAPORT CURENT conform Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018 privind emitenţii de instrumente financiare şi operaţiuni de piață

Data raportului: 20.01.2021

Denumirea emitentului: Societatea de Investiţii Financiare OLTENIA S.A.

Sediul social: judeţul Dolj, Craiova, Str. Tufănele nr. 1, cod poştal 200767

Tel./Fax: 0251-419.335 / 0251-419.340

CUI/CIF: RO 4175676

Număr de ordine la Registrul Comerţului: J16/1210/30.04.1993

Număr Registru A.S.F.:PJR071AFIAA/160004/15.02.2018

ISIN: ROSIFEACNOR4
Cod LEI: 254900VTOOM8GL8TVH59
Depozitar-Custode: Raiffeisen Bank S.A.
Depozitar: Depozitarul Central Bucuresti

Capital social subscris şi vărsat: 52.214.914,30 lei

Piaţa reglementată pe care se tranzacţionează valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucureşti – categoria Premium (simbol de piaţă SIF5)

Evenimente importante de raportat:

Convocarea Adunării Generale Ordinare a Acționarilor S.I.F. Oltenia S.A.pentru data de 24.02.2021

CONSILIUL DE ADMINISTRAŢIE
AL
SOCIETĂŢII DE INVESTIŢII FINANCIARE OLTENIA S.A.
cu sediul în judeţul Dolj, Craiova, str. Tufănele nr. 1,
Nr. Reg. Com.: J16/1210/1993
Cod Unic de Înregistrare: RO 4175676
Cod LEI 254900VTOOM8GL8TVH59
Capital social: 52.214.914,30 lei
întrunit în ședința din data de 20.01.2021
CONVOACĂ
ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ A ACŢIONARILOR

în data de 24.02.2021

Adunarea îşi va desfăşura lucrările la Hotel Golden House din Craiova, str. Brestei nr.18, fiind îndreptăţiţi să participe şi să voteze acţionarii înregistraţi la sfârşitul zilei de 12.02.2021, considerată dată de referinţă.

Ora stabilita pentru începerea lucrărilorADUNARII GENERALE ORDINARE este ora 11:00.

Convocarea se efectuează în conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 R, cu modificările şi completările ulterioare, ale Legii nr. 24/2017, ale reglementărilor A.S.F. date în aplicarea acesteia si ale actului constitutiv al SIF Oltenia SA.

Capitalul social al societăţii este format din 522.149.143 acţiuni nominative, cu valoare nominală de 0,10 lei, dematerializate şi indivizibile, din care cu drept de vot 500.000.000, fiecare dintre aceste acţiuni dând dreptul la un vot în cadrul adunării generale a acţionarilor.

ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACȚIONARILOR

1. Alegerea secretariatului de ședință format din 3 membri, respectiv dna. Cimpoeru Ana – Auditor intern, dl. Nedelcu Ion Eugen și dl. Păuna Ioan, cu datele de identificare disponibile la sediul societății, dl. Păuna Ioan urmând să fie ales secretarul ședinței care va întocmi Procesul-verbal al adunării. Persoanele propuse au calitatea de acționari ai SIF Oltenia SA.

2. Numirea notarului public Virgil Claudiu Făurar din cadrul Biroului Notar Public – SPN Doina Făurar din Craiova, județul Dolj, pentru supravegherea, pe cheltuiala societății, a operațiunilor efectuate de secretarii adunării, în conformitate cu dispozițiile art.129 alin.(3) din Legea nr.31/1990 R.

3. Alegerea comisiei de numărare a voturilor exprimate de acționari asupra punctelor aflate pe ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare a Acționarilor, compusă din trei membri, respectiv dna. Popescu Florentina, dna. Bălan Viorica și dna.Țalea Mihaela, cu datele de identificare disponibile la sediul societății. Persoanele propuse au calitatea de acționari ai SIF Oltenia SA.

4.Prezentarea şi aprobarea Situațiilor financiare individuale și consolidate ale SIF Oltenia SA la 31.12.2019, întocmite în conformitate cu Norma nr.39/2015 pentru aprobarea Reglementărilor contabile conforme cu Standardele Internaționale de Raportare Financiară, aplicabile entităților autorizate, reglementate și supravegheate de Autoritatea de Supraveghere Financiară din Sectorul Instrumentelor și Investițiilor Financiare, pe baza Rapoartelor Consiliului de Administraţie şi ale Auditorului Financiar.

5. Aprobarea repartizării profitului net pentru exercițiul financiar al anului 2019 în sumă de 124.132.273,67 lei, pe următoarele destinații:

a). Dividende: 52.214.914,30 lei (42,0639% din profitul net), ceea ce asigură un dividend brut pe acțiune de 0,10 lei.

Dividendul propus asigură o rată de remunerare a acționarilor de 4,70% calculată la prețul mediu de tranzacționare al acțiunilor în 2019 (2,1272 lei/acțiune) și 3,91% calculată la prețul de închidere pentru anul 2019 (2,56 lei/acțiune).

b). Alte rezerve (surse proprii de finanțare): 71.917.359,37 lei (57,9361% din profitul net) în vederea constituirii fondurilor necesare pentru investiții, în special pentru derularea unui program de răscumpărare a 22.149.143 acțiuni proprii în vederea reducerii capitalului social al societății.

6. Aprobarea plăților efectuate de societate în perioada 01.07.2020 – 16.07.2020 sub titlul de ”dividende repartizate din profitul net al anului 2019 și achitate în baza Registrului deținătorilor de instrumente financiare la 12.06.2020 (data de înregistrare stabilită în convocatorul AGOA din 28.04.2020)”, în sumă 36.093.495,47 lei, pentru un număr de 5.447 acționari ai SIF Oltenia SA

și

constatarea – în vederea asigurării tratamentului egal al acționarilor – existenței dreptului de creanță asupra societății, în valoare totală brută de 16.121.418,83 lei, deținut de un număr de 5.730.349 acționari SIF Oltenia SA, înscriși în Registrului deținătorilor de instrumente financiare la 12.06.2020 (data de înregistrare stabilită în convocatorul AGOA din 28.04.2020), reprezentând dividende repartizate din profitul net al anului 2019 și care au fost sistate la plată din data de 16.07.2020. Aprobarea plății de către societate a sumelor necesare pentru stingerea creanței în valoare totală brută de 16.121.418,83 lei, deținută de cei 5.730.349 acționari SIF Oltenia SA, înscriși în Registrului deținătorilor de instrumente financiare la 12.06.2020 (data de înregistrare stabilită în convocatorul AGOA din 28.04.2020), reprezentând dividende repartizate din profitul net al anului 2019 și care au fost sistate la plată din data de 16.07.2020. Se aprobă data de 22.03.2021 ca Data Plății către cei 5.730.349 acționari SIF Oltenia SA, înscriși în Registrului deținătorilor de instrumente financiare la 12.06.2020 a dividendelor repartizate din profitul net al anului 2019 și care au fost sistate la plată din data de 16.07.2020. Distribuirea dividendelor către acționari se va efectua în conformitate cu prevederile legale, costurile aferente plății fiind suportate de către acționari din valoarea dividendului net.

7. Prezentarea și luarea la cunoștință a Bugetului de Venituri și Cheltuieli pentru anul 2020 și a Strategiei pentru anul 2020.

8. Aprobarea descărcării de gestiune a administratorilor pentru activitatea desfășurată în exercițiul financiar al anului 2019.

9. Alegerea unui membru al Consiliului de Administrație al Societății de Investiții Financiare Oltenia SA, pentru un mandat cu o durată de timp egală cu mandatul rămas de efectuat al administratorilor în funcție, ce își va exercita mandatul de la data autorizării acestuia de către Autoritatea de Supraveghere Financiară.

10. Aprobarea datei de 12.03.2021 ca dată de înregistrare și a datei de 11.03.2021 ca ex-date, în conformitate cu prevederile legale aplicabile, pentru stabilirea acționarilor asupra cărora se răsfrâng efectele hotărârilor adoptate.

În aplicarea prevederilor Legii nr. 24/2017 și a Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018, acţionarii reprezentând singuri sau împreună 5% din capitalul social, au dreptul:

– de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunării generale, cu condiţia ca fiecare punct să fie însoţit de o justificare sau de un proiect de hotărâre propus spre adoptare de adunarea generală;

– de a prezenta proiecte de hotărâre pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi a adunării generale.

Data limită până la care pot exercita aceste drepturi este 08.02.2021, ora 1000.

Fiecare acţionar are dreptul să adreseze întrebări privind punctele de pe ordinea de zi a adunării generale, până cel mai târziu la data de 08.02.2021, ora 1000, data numărului de registratură. Societatea poate răspunde inclusiv prin postarea răspunsului pe website-ul propriu, la secţiunea Informații Investitori – Întrebări frecvente.

Solicitările vor fi depuse în formă scrisă, în original, la sediul societăţii pe adresa S.I.F. Oltenia S.A. Craiova, Str. Tufănele nr.1, judeţul Dolj, sub semnătura acţionarului sau reprezentantului legal al acestuia. De asemenea, acţionarii sau reprezentanţii legali pot transmite solicitările cu semnătură electronică extinsă, conform Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică, prin e-mail la adresa ,,[email protected]”. Acționarii, indiferent de modalitatea de transmitere aleasă au obligația menţionării în clar, cu majuscule: PENTRU AGOA SIF OLTENIA SA DIN DATA DE 24/25.02.2021.

Pentru identificare, acţionarii care fac propuneri pentru completarea ordinii de zi, vor anexa solicitării documente care să le ateste identitatea (act de identitate pentru persoane fizice iar pentru persoana juridică, actul de identitate al reprezentantului legal, însoţit de dovada calităţii de reprezentant legal, respectiv certificat constatator eliberat de registrul comerţului, prezentat în original sau copie conformă cu originalul, sau orice alt document, în original sau în copie conformă cu originalul, emis de către o autoritate competentă din statul în care acţionarul este înmatriculat legal, care atestă calitatea de reprezentant legal) şi un extras de cont din care să rezulte calitatea de acţionar şi numărul de acţiuni deţinute la data solicitării, emis de Depozitarul Central. Documentele care atestă calitatea de reprezentant legal al acţionarului persoană juridică vor fi emise cu cel mult 3 luni înainte de data publicării convocatorului adunării generale a acţionarilor. Documentele care atestă calitatea de reprezentant legal întocmite într-o limbă străină, alta decât limbaengleză, vor fi însoţite de o traducere, realizată de un traducător autorizat, în limba română sau engleză.

Aceleaşi documente se vor depune şi de către acţionarii care înaintează întrebări Consiliului de Administraţie.

Documentele anexate la solicitarea transmisă prin poştă sau curierat vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către semnatarii cererilor iar pentru cele transmise în format electronic, titularii semnăturii electronice extinse (acţionar sau reprezentant legal) vor transmite o declaraţie pe proprie răspundere că documentele transmise sunt conforme cu originalul.

Întrucât pe ordinea de zi figurează alegerea unui membru al Consiliului de Administrație al SIF Oltenia SA, pentru un mandat cu o durată de timp egală cu mandatul rămas de efectuat al administratorilor în funcție, dosarele de candidatură pentru funcția de administrator se vor depune în perioada 25.01.2021, ora 10ºº și 03.02.2021, ora 16ºº. Informațiile privind documentele ce vor trebui conținute de acestea, aprobate de Consiliul de Administrație, vor fi aduse la cunoștința persoanelor interesate prin publicare pe website-ul oficial al SIF Oltenia SA – www.sifolt.ro – începând cu data de 20.01.2021. Lista cu candidaturi va fi întocmită după parcurgerea procedurii de depunere, analiză, evaluare și selecție potrivit prevederilor Regulamentului ASF nr. 1/2019 privind evaluarea și aprobarea membrilor structurii de conducere și a persoanelor care dețin funcții – cheie în cadrul entităților reglementate de Autoritatea de Supraveghere Financiară și reglementărilor proprii SIF Oltenia SA aplicabile. Evaluarea candidaților pentru funcția de administrator se va efectua în perioada 04.02.2021 – 10.02.2021 de către Comitetul de Nominalizare și Remunerare și supusă spre analiză Consiliului de Administrație, care va aviza lista de candidaturi. Lista finală a candidaților va fi publicată pe site-ul societății pe data de 11.02.2021. Membrii actuali ai Consiliului de Administrație sau acționarii au dreptul de a nominaliza persoane pentru funcția de administrator, conform art.117 alin.(6) și art.1371 din Legea nr.31/1990 R.

Participarea la lucrările Adunării Generale se face în nume propriu sau prin reprezentare. Reprezentarea se poate face şi prin alte persoane decât acționarii, în baza unei împuterniciri speciale sau generale, potrivit Legii nr.24/2017 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață și a Regulamentului ASF nr. 5/2018 dat în aplicarea acesteia.

Împuternicirea specială poate fi acordată oricărei persoane pentru reprezentare într-o singură adunare generală şi conţine instrucţiuni specifice de vot din partea acţionarului, cu precizarea clară a opțiunii de vot pentru fiecare punct înscris pe ordinea de zi a Adunării Generale. În această situaţie, prevederile art. 125 (5) din Legea nr. 31/1990 R, cu modificările şi completările ulterioare, nu sunt aplicabile.

Împuternicirea generală se poate acorda de către acţionar, în calitate de client, unui intermediar (definit conform art. 2 alin. (1) pct. 20 din Legea 24/2017) sau unui avocat, în condițiile prevăzute de Legea nr. 24/2017, pentru o perioadă care nu poate depăși 3 ani. Împuternicirea generală se depune, înainte de prima ei utilizare, la S.I.F. Oltenia S.A. în copie, cuprinzând menţiunea conformităţii cu originalul sub semnătura reprezentantului.

Reprezentantul desemnat de acţionar prin împuternicire generală va da la momentul prezentării la sala de şedinţă, înainte de primirea buletinului de vot, o declaraţie pe proprie răspundere, ce se va actualiza cu ocazia fiecărei adunări generale desfăşurate de S.I.F. Oltenia S.A. pe perioada de valabilitate a împuternicirii generale, din care să rezulte că nu se află într-o situaţie de conflict de interese potrivit prevederilor legale. De asemenea, împuternicitul, intermediar sau avocat, va face dovada îndeplinirii condiţiei de client al acţionarului care a emis împuternicirea generală cu contract (extras copie, vizată pentru conformitate cu originalul de către reprezentant) valabil la data emiterii împuternicirii generale și care să cuprindă părțile și să aibă valabilitate cel puțin perioada pentru care acționarul a emis împuternicirea generală.

Împuternicitul nu poate fi substituit de către o altă persoană, decât în cazul în care acest drept i-a fost conferit în mod expres de către acționar, în împuternicire. În condițiile în care împuternicitul este persoană juridică, aceasta poate să își exercite mandatul primit prin intermediul oricărei persoane ce face parte din organul său de administrare sau conducere sau dintre angajații săi. Dacă persoana fizică participantă este reprezentantul legal, atunci aceasta va face dovada calității sale prin aceleaşi înscrisuri solicitate şi în cazul formulării de cereri privind completarea ordinii de zi sau adresarea de întrebări. Dacă mandatul este exercitat prin intermediul unei alte persoane care face parte din organul de administrare sau conducere sau dintre angajaţii persoanei juridice, la documentele anterior menţionate se va adăuga şi o împuternicire, ÎN ORIGINAL, semnată de reprezentantul legal pentru desemnarea persoanei care să participe la adunarea generală în care să fie menţionată şi calitatea/funcţia deţinută în cadrul persoanei juridice desemnată de către acţionar ca reprezentant al său.

Acţionarii pot revoca sau modifica votul sau mandatele emise, până cel mai târziu 22.02.2021 ora 11°° (ora înregistrării la registratura societății), fiind luat în considerare ultimul vot sau ultima împuternicire specială sau generală înregistrată la S.I.F. Oltenia S.A. De asemenea, în situaţia participării personale a acţionarului în cadrul adunării, voturile sau mandatele transmise anterior vor deveni nule.

Dacă persoana care reprezintă acționarul prin participare personală la adunarea generală este alta decât cea care a exprimat votul prin corespondență, atunci, pentru valabilitatea votului său, aceasta prezintă la adunare o revocare scrisă a votului prin corespondență, semnată de acționar sau de reprezentantul care a exprimat votul prin corespondență. Acest lucru nu este necesar dacă acționarul sau reprezentantul legal al acestuia este prezent la adunarea generală.

În cazul reprezentării unui acționar printr-o instituție de credit care prestează servicii de custodie, se vor aplica prevederile Legii nr.24/2017, custodele având obligația respectării cerințelor prevăzute în Procedura de vot, aprobată de Consiliul de Administrație.

Procedura de vot, în funcţie de opţiunea de exprimare a votului aleasă de acţionari, va fi adusă la cunoştinţa acestora, împreună cu formularul de împuternicire specială şi buletin de vot prin corespondenţă, pe site-ul oficial al S.I.F. Oltenia S.A., începând cu data de20.01.2021, în limba română şi limba engleză.

Împuternicirile speciale, ÎN ORIGINAL, şi cele generale în condiţiile descrise mai sus, vor fi depuse (prin registratură sau corespondenţă) la S.I.F. Oltenia S.A. începând cu data de 12.02.2021, ora 10°°, până cel mai târziu la data de 22.02.2021, ora 11°°, data numărului de registratură sau sub formă de document electronic cu semnătură electronică extinsă, transmis în aceleași termene, la adresa de e-mail: [email protected].

De asemenea,Votul prin corespondenţă va fi depus, în original, sau transmis prin mijloace electronice la S.I.F. Oltenia S.A., în acelaşi termen, respectiv perioada 12.02.2021,ora 10°° – 22.02.2021, ora 1100 .

În situaţia depăşirii termenului specificat mai sus, voturile nu vor fi luate în consideraţie. Acţionarii au obligaţia respectării procedurii stabilite de Consiliul de Administraţie pentru exprimarea votului, în funcţie de modalitatea aleasă, sub sancţiunea anulării votului.

În vederea primirii şi centralizării voturilor prin corespondenţă exprimate de acţionari, precum şi a împuternicirilor speciale va fi desemnată o Comisie specială. Membrii comisiei vor avea obligaţia păstrării înscrisurilor în siguranţă şi de asemenea vor asigura confidenţialitatea votului, în baza unui Angajament de confidentialitate, până la momentul centralizării votului, nepermiţând deconspirarea acestuia decât membrilor comisiei însărcinate cu numărarea voturilor exprimate şi numai în momentul în care sunt cunoscute şi celelalte voturi exprimate de acţionarii prezenţi sau de reprezentanţii acţionarilor care participă la şedinţă.

Dreptul de vot pentru acțiunile răscumparate de societate este suspendat.

Materialele aferente ordinii de zi, proiectele de hotărâri, precum și materialele necesare desfășurării adunărilor în condițiile legii, pot fi consultate sau procurate de către acţionari, contra cost, de la sediul societăţii din Craiova, str. Tufănele nr.1 sau de pe site-ul oficial, după cum urmează:

– Materiale aferente ordinii de zi, proiectele de hotărâri, procedura de vot, formularele de buletin de vot prin corespondență și împuternicire specială – de la data de 20.01.2021.

– formularele de buletin de vot prin corespondență și împuternicire specială completate cu numele și prenumele candidaților pentru funcția de administrator și actualizate – în condițiile în care vor exista cereri de completare a ordinii de zi din partea acționarilor sau solicitări din partea ASF – de la data de 11.02.2021.

Accesul în sala de şedinţă este permis:

– acţionarilor, numai pe baza actului de identitate pentru persoanele fizice, iar pentru persoanele juridice în baza actului de identitate al reprezentantului legal, identificat în lista acționarilor la data de referință primită de la Depozitarul Central. În situația în care datele privind calitatea de reprezentant legal nu au fost actualizate la Depozitarul Central de către acționarul persoană juridică, corespunzător datei de referință, dovada calităţii de reprezentant legal se face pe baza unui Certificat constatator eliberat de Registrul Comerțului prezentat în original sau copie conformă cu originalul sau orice alt document, în original, sau în copie conformă cu originalul emis de autoritatea competentă din statul în care acționarul este înmatriculat legal, care atestă calitatea de reprezentant legal al acționarului persoană juridică. Documentul care atestă calitatea de reprezentant legal al acționarului persoană juridică este valabil dacă a fost emis cu cel mult 3 luni înainte de data publicării Convocatorului Adunării Generale.

– reprezentanţilor, pentru care acţionarii au emis împuterniciri speciale sau generale care se vor prezenta, în condiţiile prezentului convocator şi Procedurii aprobate de Consiliul de Administraţie al S.I.F. Oltenia S.A., pe baza actului de identitate.

– instituțiilor de credit care prestează servicii de custodie (prin reprezentant legal sau împuternicit al acestuia) – pe baza actului de identitate, în condiţiile prezentului convocator şi Procedurii aprobate de Consiliul de Administraţie al S.I.F. Oltenia S.A.

În cazul în care la data de 24.02.2021 nu se întruneşte cvorumul de cel puțin o pătrime din numărul total de drepturi de vot, necesar desfăşurării în condiţiile legii a lucrărilor AGOA, acestea se vor desfăşura la a doua convocare, în data de 25.02.2021, în locul şi la ora indicate pentru prima convocare, cu aceeaşi ordine de zi, indiferent de cvorumul întrunit. Hotărârile vor fi luate în AGOA cu majoritatea voturilor exprimate.

Notă: Consiliul de Administrație al Societății de Investiții Financiare Oltenia SA va lua măsurile legale ce se impun pentru modificarea organizării și desfașurării AGOA în concordanță cu dispozițiile date de autoritățile statului cu privire la măsurile de prevenire a răspândirii virusului SARS – Cov-2.

Societatea aduce la cunoștința acționarilor faptul că se vor aplica cu strictețe toate recomandările și reglementările în vigoare la data desfășurării adunării generale ordinare a acționarilor, cu privire la numărul de participanți la evenimente desfășurate în spații închise, în funcție de deciziile exprese adoptate de autoritățile competente. Informăm pe această cale în mod specific și expres acționarii Societății că participarea la evenimente/întruniri publice desfășurate în spații închise, în condițiile impuse de autorități la acel moment, expune participanții la o posibilă contaminare cu coronavirusul SARS – Cov-2, poate reprezenta un risc cu privire la care Societatea și/sau conducerea acesteia nu poate fi ținută răspunzătoare.

În considerarea măsurilor aplicate de către Societate pentru a asigura desfășurarea corespunzătoare a adunărilor generale ale acționarilor, având în vedere și dispozițiile legale aplicabile privind situația epidemiologică actuala din România, în cazul în care Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor nu se poate desfășura prin prezența fizică a acționarilor, ca urmare a deciziilor exprese adoptate de autoritati, Societatea a luat toate măsurile pentru desfășurarea Adunării generale a acționarilor prin utilizarea votului prin corespondență, precum și prin exprimarea votului prin utilizarea unor mijloace electronice de transmitere a datelor, potrivit prevederilor legale si procedurii de vot publicată.

Astfel, având în vedere prevederile Legii nr. 31/1990 privind societățile, Legii nr. 24/2017 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață, Regulamentul Autorității de Supraveghere Financiară nr.5/2020 pentru adoptarea unor masuri referitoare la desfasurarea adunarilor generale ale emitentilor pe perioada existentei starii de urgenta generate de COVID -19, solicităm în mod special acționarilor convocați la Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor din 24/25.02.2021 să analizeze materialele suport pentru punctele de pe ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare a Acționarilor disponibile pe site-ul web www.sifolt.ro.

În contextul actual, conducerea SIF OLTENIA SA recomandă acționarilor săi, în măsura posibilului:

– să acceseze materialele suport pentru punctele de pe ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare a Acționarilor în format electronic, disponibile pe site-ul web al societății, mai degrabă decât copiile disponibile la sediul societății;

– să voteze prin corespondență folosind buletinul de vot prin corespondențădisponibil pe site-ul web al societății;

– să utilizeze toate mijloacele de comunicare electronică indicate în convocator mai degrabă decât poșta sau curierul la sediul Societății, atunci când trimit (i) propuneri cu privire la adăugarea de noi puncte pe ordinea de zi a AGOA, (ii) proiectele de hotărâri, (iii) întrebări scrise înainte de AGOA, (iv) dosarele de candidaturi pentru funcția de administrator, (v) împuternicirile pentru reprezentare în cadrul AGOA sau (vi) buletinul de vot prin corespondență.

Informaţii suplimentare pot fi obţinute la sediul SOCIETĂŢII DE INVESTIŢII FINANCIARE OLTENIA S.A. din Craiova, str. Tufănele nr. 1, telefon 0251-419.335, 0251-419.338, precum şi pe site-ul oficial al S.I.F. Oltenia S.A. – www.sifolt.ro – Secțiunea Informații Investitori- Adunări Generale.

Nu mai sunt alte evenimente de raportat.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS