Platforma de programări pentru vaccinarea împotriva COVID-19 a persoanelor incluse în etapa a doua nu poate fi accesată, în anumite intervale. Reprezentanții Serviciului de Telecomunicații Speciale au explicat că în cursul nopții a fost updatată aplicația, fiind introdusă posibilitatea de a se face programări și în luna martie, iar acum încă se fac „optimizări”, potrivit HotNews.
„În cursul nopții a fost realizat un update al aplicației, iar în acest moment se realizează optimizări. Este posibil ca timpul de răspuns al aplicației să fie mai mare. Vă mulțumim pentru înțelegere! În situația în care, la accesarea unuia din butoanele “Mă programez” sau “Conectare” sunteți redirecționat către pagina principală, vă recomandăm să ștergeți istoricul de navigare sau memoria temporară (cache) a browserului” – este mesajul care apare la accesarea platformei de programări pentru vaccinare.
Au fost făcut noi modificări. Sunt perioade în care platforma nu poate fi accesată de nimeni
Purtătorul de cuvânt al STS, Cătălin Chirca, a spus că au fost făcut noi modificări, astfel că sunt perioade în care platforma nu poate fi accesată de nimeni.
„Ieri s-a anunțat extinderea perioadei pentru luna martie și începând de miercuri seară s-a afișat acel mesaj pe platformă, pentru că modificările au loc în timp real. În această dimineață au fost terminate toate implementările, însă se mai fac sincronizări, astfel că sunt perioade în care platforma nu merge pentru nimeni, a declarat, joi, purtătorul de cuvânt al STS Cătălin Chirca.
A fost făcută o actualizare care să permită și alocarea de noi locuri de programare de la 1 martie
El a precizat că, la solicitarea Comitetului de coordonare a vaccinării, a fost făcută o actualizare care să permită și alocarea de noi locuri de programare de la 1 martie, pentru 20 de zile.
Reprezentantul STS nu a putut estima când vor fi rezolvate în totalitate aceste probleme, astfel încât platforma să funcționeze fără întreruperi.