HEINEKEN a lansat gama de bere „Silver“, concepută special pentru a fi savurată alături de prieteni. Specialiştii Heineken au pus la punct un nou gust unic, mai puţin amărui. Au păstrat, însă, aceeaşi aromă autentică, cu ingrediente 100% naturale. Heineken Silver a fost lansată deja şi la Craiova şi se găseşte în magazine, gata să-ţi fie alături atunci când vrei să te răcoreşti.
Cea mai mare noutate cu care a venit Heineken Silver este lansarea în metaverse. Apoi a urmat lansarea reală, în care doritorii au avut posibilitatea să se bucure de gustul autentic al Heineken Silver, să câştige premii, dar să se bucure şi de experienţa unică de a participa virtual, la o parte din concertul Tomorrowland, cu ajutorul unor dispozitive 3D, care te ajută să pătrunzi în lumea festivalului de muzică organizat în Belgia.
„Am lansat Heineken Silver în metaverse mai întâi ca o ironie la adresa unei lansări de produs, pentru a sublinia faptul că noi credem că cel mai bun mod de a experimenta Heineken este în lumea reală. Astăzi ne jucăm cu adevărat cu această lume virtuală în lumea reală. Avem evenimente phygital în toată Europa, sărbătorind noul membru al familiei Heineken. Vrem să oferim ce este mai bun din ambele lumi: divertisment captivant ca în metaverse, dar cu o bere pe care o poţi bea, la propriu“, a spus Bram Westenbrink, directorul global al brandului HEINEKEN.
„Ne-am dorit să reamintim tuturor că experienţele autentice se trăiesc alături de prieteni“
Noua gamă a fost creată în special pentru tinerii din Generaţia Z. Aceştia care preferă un gust mai puţin amărui decât cel al berii clasice. Chiar şi aspectul ambalajului are un nou design, super fresh şi dinamic. Verdele iconic al ambalajului clasic a fost înlocuit cu turcoazul pentru varianta Silver a berii HEINEKEN.
„Prin lansarea Silver IN REAL Life ne-am dorit să reamintim tuturor că experienţele autentice se trăiesc alături de prieteni, în viaţa reală. Asta este Heineken Silver: un brand cool, care ştie că, pentru tinerii din Generaţia Z, dar nu numai, viaţa îmbină realul cu digitalul. Trăim în ambele lumi. Ne distrăm în metaverse, dar bem o bere cu prietenii din viaţa reală“, a spus Sharon Annette, director de Marketing HEINEKEN România.
Heineken Silver este rezultatul unui proces unic de fabricare, diferit faţă de reţeta originală. Aceasta este fermentată la rece, la -1 grad Celsius, şi este filtrată mai uşor.