2.3 C
Craiova
sâmbătă, 23 noiembrie, 2024
Știri de ultima orăLocalGorjDeficit de sudori pe șantierul variantei ocolitoare din Târgu Jiu

Deficit de sudori pe șantierul variantei ocolitoare din Târgu Jiu

Se caută sudori pentru șantierul variantei ocolitoare de la Târgu Jiu. Salariul este de câteva mii de lei, în funcție și de specializările pe care le are muncitorul calificat și tipurile de sudură pe care le poate executa.

Nu este pentru prima dată când este deficit de personal pe șantierul variantei ocolitoare. Au fost aduși zeci de muncitori și din Asia. Este de amintit că în acestă perioadă continuă lucrările pe șantierul variantei ocolitoare.Mai este încă nevoie de o cantitate importantă de umplutură pentru varianta ocolitoare de la Târgu Jiu.

Potrivit reprezentanților Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Craiova, cantitatea necesară de umplutură este de peste 200.000 de tone. Materialele trebuie să fie aduse de cele mai multe ori din alte zone. De asemenea, este esențial ca în anumite zone să se intervină cu umplutură pentru a se putea respecta proiectul tehnic și siguranța construcției care se întinde pe aproape 20 de kilometri.

Buget de 207 milioane de lei

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a semnat în toamna anului 2020 contractul pentru finalizarea lucrărilor la Varianta Ocolitoare a municipiului Târgu Jiu, un proiect în valoare de 207 milioane lei.

„C.N.A.I.R. a semnat contractul având ca obiect „Construcția Variantei de Ocolire Târgu Jiu – Finalizare lucrări” cu ofertantul declarat câstigător Asocierea Secol Societa Edile Costruzioni E Lavori S.A. – Secol Romania S.R.L. Valoarea contractului este de 207.000.000,00 lei făra TVA”, conform CNAIR.

Traseul are o lungime de 20 de kilometri, iar banii sunt asigurați din fonduri europene. Durata contractului este 18 luni perioada de execuție a lucrărilor, 84 de luni perioada de garanție a lucrărilor. Este de amintit că varianta ocolitoare a municipiului Târgu Jiu ar fi trebuit să fie gata în luna octombrie a anului 2016. Constructorul italian care a câștigat prima licitație nu a putut să ducă însă până la capăt contractul și acesta a fost reziliat de către Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Noul termen de finalizare este sfârșitul anului 2023, deși șoseaua ar fi trebuit să fie gata în toamna anului 2022, potrivit reprezentanților Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Craiova.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS