Netflix reduce numărul de filme produse. Platforma de streaming Netflix a decis să îşi restructureze divizia de filme pentru a produce mai puţine filme în fiecare an şi a centraliza procesul de luare a deciziilor, informează Bloomberg News, citată de Agerpres.
În mod normal, Netflix îşi devansează cu mult competitorii de la Hollywood în ceea ce priveşte producţia anuală. Asta în condiţiile în care produce aproximativ 50 de filme în fiecare an. Potrivit Bloomberg, directorul diviziei de filme de la Netflix, Scott Stuber, vrea să reducă numărul de filme pe care compania le produce pentru a se asigura că filmele vor fi de calitate mai bună.
Câteva dintre filmele realizate de Netflix au câştigat premii Oscar
Doar câteva dintre filmele realizate de Netflix au câştigat premii Oscar, precum „Nimic nou pe frontul de vest”, care anul acesta a fost desemnat cel mai bun lungmetraj internaţional. De asemenea, sunt vizionate de zeci de milioane de persoane, cum este cazul producţiei „Glass Onion: A Knives Out Mystery”. În schimb, multe producţii Netflix trec neobservate.
Restructurările sunt mult mai mici decât cele decise de Netflix în urmă cu un an
Restructurările sunt mult mai mici decât cele decise de Netflix în urmă cu un an. Atunci compania, care a încheiat anul 2022 cu aproximativ 12.800 de angajaţi, a desfiinţat sute de poziţii în încercarea de a reduce costurile după ce ritmul de creştere a numărului de abonaţi a încetinit.
Măsurile introduse de Netflix, similare celor adoptate de mulţi competitori din industria de film
Măsurile introduse de Netflix sunt similare celor adoptate de mulţi competitori din industria de film şi televiziune, care au redus costurile ca răspuns la diminuarea audienţei tradiţionale în rândul celor care se uită la televizor, dar şi a presiunilor venite de la investitori pentru a îmbunătăţi profitabilitatea serviciilor de streaming. Walt Disney Co. a demarat săptămâna aceasta un proces de eliminare a 7.000 de locuri de muncă, transmite Agerpres.
Netflix a introdus un tip de abonament cu un preţ mai redus
În condiţiile în care găsirea de noi clienţi a devenit mai dificilă, Netflix a introdus un tip de abonament cu un preţ mai redus, dar care include şi reclame, pentru a-şi creşte veniturile şi a atrage utilizatori interesaţi de preţul abonamentului. Netflix a încheiat anul 2022 cu 231 de milioane de abonaţi plătitori şi urmează să introducă un program care îi obligă pe cei care utilizează parola altcuiva să plătească pentru serviciul de streaming.
Citeşte şi: Bogdan Olteanu scapă de condamnare. Faptele s-au prescris