Un avion United Airlines care se îndrepta din Houston spre Amsterdam a făcut o aterizare de urgenţă la Chicago după ce un pasager de la clasa business a făcut scandal din cauză că nu i-a convenit mâncarea. Bărbatul a fost debarcat, iar pasagerii au ajuns la destinaţie cu o întârziere de trei ore.
Zborul a decolat duminică din Houston și se afla încă în spațiul aerian din Chicago după două ore de zbor.
Incidentul a început după ce un pasager nervos, de la clasa business, a făcut scandal pentru că felul de mâncare pe care îl dorea nu era disponibil.
„Zborul United 20 de la Aeroportul Intercontinental George Bush către Amsterdam a fost deviat către Aeroportul Internațional O’Hare și a aterizat în siguranță în urma unei tulburări provocate de un pasager.
Forțele de ordine au întâmpinat aeronava la poartă și au escortat pasagerul din avion.
Aeronava a continuat apoi spre Amsterdam”, a declarat compania United Airlines, pentru The Guardian.
Potrivit site-ului Flightrader24, avionul a aterizat la Amsterdam cu trei ore întârziere.
Incidentele cu pasageri indisciplinați au crescut cu 47% în 2022
Deși nu este clar ce mâncare anume l-a supărat pe pasagerul indisciplinat, pasagerilor de la clasa business li se oferă de obicei o masă completă cu trei feluri de mâncare, pe lângă alte alimente pe parcursul zborului.
Compania aeriană s-a confruntat cu critici legate de faptul că mesele de la bord nu au reușit să revină la normele de dinaintea pandemiei și a anunțat anul trecut că își modernizează tarifele la clasa business.
Site-ul de recenzii de călătorie Live and Let’s Fly a raportat că pasagerii de la clasa business care zburau de la Newark la Amsterdam au avut de ales între coastă de vită la cuptor, somon la cuptor cu lămâie sau ricotta sărată cu paste la masa principală.
Un loc la clasa business one-way la zborul United Houston – Amsterdam costă, de obicei, 6.927 de dolari.
Administrația Federală a Aviației poate impune amenzi pasagerilor pentru indisciplină, de până la 37.000 de dolari pentru fiecare încălcare a regulilor. Pasagerii pot fi, de asemenea, urmăriți penal.
Asociația Internațională a Transportului Aerian a raportat la începutul acestui an, că incidentele cu pasageri indisciplinați au crescut cu 47% în 2022, comparativ cu anul precedent, un incident având loc o dată la 568 de zboruri.
Citeşte şi: Vâlcea: Cămin de bătrâni privat, închis de autorităţi