Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (OJPC) Gorj primeste sesizari false de la cetatenii din judet. In medie, lunar se inregistreaza zece astfel de cazuri. Cele mai multe situatii asemanatoare provin de la consumatori care dau o adresa sau un numar de telefon fals. De mai multe ori s-a intimplat ca inspectorii OJPC Gorj sa constate ca magazinul sau unitatile comerciale reclamate fie erau inchise sau nu existau.
Un astfel de caz s-a inregistrat si in localitatea gorjeana Bustuchin. Aici, reprezentantii institutiei, trimisi in control pentru a verifica o sesizare, au constatat ca magazinul despre care se facea referire in reclamatie daduse faliment in urma cu doi ani. Seful OJPC Gorj, Ion Tudor, a precizat: „Sint unele persoane care reclama tot felul de maruntisuri. De obicei, cetatenii care nu se recomanda la telefon fac glume proaste. Nu putem face mare lucru impotriva acestora, pentru ca nu ii putem identifica.“ Trebuie spus ca, de regula, astfel de solicitari provin din zonele rurale ale judetului.
OJPC Gorj controleaza magazinele care au fost inchise acum doi ani
ȘTIRI VIDEO GdS
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei