O familie din Craiovita Noua s-a trezit cu apartamentul inundat cu apa fiarta din instalatia de incalzire. Cauza: un robinet care a „explodat“, desi a fost instalat nu cu mult timp in urma de firma SC DIONAD PROD SRL Craiova.
Pentru familia Tuca din blocul 201F al cartierului Craiovita Noua, Ziua Nationala a Romaniei a fost un adevarat dezastru. Miercuri, in jurul orei 14.00, un robinet instalat pe coloana de incalzire din dormitorul apartamentului a „explodat“, iar apa fierbinte a tisnit cu putere, udind toata mobila (noua, nici macar achitata) din incapere, covoarele, peretii, perdelele, tavanul, televizorul si oparind o vecina. „Eu eram in vizita si cind am vazut ca tisneste apa, am sarit sa pun o perna peste robinetul care s-a spart, ca sa nu se imprastie apa. Asa m-am oparit la mina, de la apa fiarta care se ducea la calorifer“, a povestit Maria Ghita, vecina familiei Tuca.
Patru robinete noi si-au dat obstescul sfirsit
Proprietarii spun ca lucrarea de schimbare a tevilor instalatiei de incalzire din apartament a fost realizata de firma SC DIONAD PROD SRL Craiova, prin luna august. „De atunci, numai belele am avut. Cu citeva zile in urma s-a spart robinetul din bucatarie. Apa s-a imprastiat prin toata casa, iar mobila s-a distrus din cauza inundatiei. Dupa aceea s-au spart doua robinete de la baie, iar astazi (miercuri-n.r.) s-a spart un robinet din dormitor. Am chemat un muncitor de la firma DIONAD, care a pus un alt robinet, dar pe mine cine ma despagubeste pentru distrugerile din casa?“, se intreba Mariana Tuca. „Seful firmei, Marin Dinu, ne-a luat pentru lucrare patru milioane jumate, dar nu ne-a dat chitanta, nu ne-a dat factura, nu ne-a dat nimic. Iar firma asta ne-a fost recomandata de administratorul asociatiei, care a zis ca garanteaza pentru seriozitatea celor de la firma“, a completat, suparat, George Tuca.
„Eu sint baiatul…“
Instalatorul de la firma DIONAD, venit sa repare robinetul stricat, a incercat sa „dreaga busuiocul“, sustinind ca de vina pentru toate cele intimplate nu este calitatea lucrarii, ci calitatea indoielnica a materialelor folosite: „De vina sint robinetele, care se sparg foarte usor. Le-am cumparat de la un magazin de pe la Materna, din Craiovita Noua, si nu aveam de unde sa stiu calitatea lor… Nu e prima data cind se intimpla asa ceva, am mai auzit de asemenea cazuri“.
Despre calitatea materialelor si a lucrarii efectuate, asteptam sa se pronunte Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorului Dolj, iar cu privire la efectuarea „la negru“ a acestei lucrari de catre firma SC DIONAD PROD SRL, al carui reprezentant, Marin Dinu, este acuzat ca a bagat banii in propriul buzunar, fara sa emita chitanta ori factura, deci fara sa fie impozitati, urmeaza sa se pronunte organele de control financiar.
Am incercat sa aflam si opinia lui Marin Dinu, atit cu privire la „excelenta“ lucrare, cit si despre suma incasata „la negru“. Contactat telefonic, dupa ce a precizat ca este Marin Dinu, vocea de la celalalt capat al firului – care parea a fi a unui barbat de vreo 40-50 de ani – a precizat: „Nu cu mine vreti sa vorbiti, eu sint baiatul lui. Tata vine tirziu, asa ca mai incercati diseara sau miine, daca vreti sa vorbiti cu el“.