4.2 C
Craiova
miercuri, 13 noiembrie, 2024
Știri de ultima orăActualitateCEZ închide 15 Puncte de Încasare şi Relaţii cu Clienţii

CEZ închide 15 Puncte de Încasare şi Relaţii cu Clienţii

CEZ Servicii va inchide, începând cu data de 3 septembrie, 15 Puncte de Incasare si Relatii cu Clientii  din cele 62 existente pe raza celor 7 judete deservite. Acestea sunt: PRC Alexandria Nord, PRC Alexandria Sud, PRC Filiasi, PRC Crihala Dr.Tr.Severin, PRC Cantemir Dr.Tr.Severin, PRC Orsova, PRC Pitesti Nord, PRC Pitesti Trivale, PRC Campulung Centru, PRC Ostroveni Rm.Valcea, PRC Slatina V24,  PRC Tismana, PRC Turceni, PRC Matasari, PRC Baia de Arama.
Clientii arondati acestor puncte vor avea la dispozitie, pentru informatii, consultanta si contractare, oricare din cele 47 de Puncte de Relatii cu Clientii, acest lucru fiind posibil odata cu implementarea unui nou sistem integrat de management al relatiilor cu clientii incepand cu luna septembrie 2007. Lista acestor puncte disponibile cu datele de contact si adresele respective fiind disponibila in  toate punctele de lucru si pe siteul www.cez.ro.
 De asemenea incepand din data de 15 august 2007 pana in data de 5 septembrie nu se vor mai efectua incasari in numerar la CRC-uri.  Dupa aceasta data pentru achitarea facturilor energetice si non energetice clientii vor putea sa achite facturile  la Posta cu Mandat Postal si la Banci cu Ordin de plata.
Dupa data de 10 septembrie 2007 incasari in numarar se vor mai putea face numai la caseria urmatoarelor CRC-urilor: CRC Craiova Brestei, CRC Pitesti Sud, CRC Municipal Ramnicu Valcea, CRC Municipal Targu Jiu, CRC Municipal Drobeta Turnu Severin, CRC Alexandria si CRC Slatina.
Toate aceste schimbari si inchiderea acestor puncte de relatii cu clientii este strans legata de  eficientizarea la maxim a costurilor, costuri care indirect se reflecta si in pretul energiei electrice al consumatorului final.
Avantajul pentru clienti este acela ca se vor centraliza o serie de activitati, centralizare care va avea ca efect imbunatatirea serviciilor prestate catre clienti.
Odata cu acest nou sistem toate solicitarile de la clienti se pot rezolva si pe canale de comunicare mult mai simple (email, telefon, CRC Virtual) si mai putin costisitoare pentru client.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS