Unicredit va contacta clienţii bugetari din portofoliu, care reprezintă circa 10% din total clienţi de retail, de 500.000 persoane fizice şi IMM, pentru a le oferi soluţii de restructurare, în contextul diminuării veniturilor, a declarat Zoltan Major, vicrepreşedinte al diviziei de retail a băncii.
"Considerând condiţiile actuale şi măsurile luate (de ajustare a cheltuielilor bugetare), care după părerea mea sunt foarte importante şi necesare, noi vrem să contactăm clienţii bugetari cu scopul de a le oferi soluţii pentru a-i ajuta în contextul diminuării veniturilor", a spus marţi Major, după o conferinţă organizată cu ocazia lansării unui card co-branded cu Metro.
El a menţionat că banca are în prezent peste 500.000 de clienţi de retail, respectiv persoane fizice şi IMM-uri cu o cifră de afaceri de până la trei milioane de euro.
Oficialul Unicredit a menţionat că portofoliul de clienţi bugetari reprezintă în jur de 10% din totalul clienţilor de retail.