Conform celor mai recente date furnizate de Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor, în primele opt luni ale acestui an au fost înmatriculate 4.601 vehicule Ford, faţă de 3.048 de unităţi înmatriculate în aceeaşi perioadă a anului trecut. Ford a înregistrat aşadar o creştere de 51% raportat la perioada similară a lui 2013, în contextul în care, la nivelul pieţei auto, s-a înregistrat o creştere de 23.40%, cu un total de 55.343 de unităţi înmatriculate în perioada ianuarie – august 2014. Cele mai bine vândute modele Ford în primele nouă luni ale anului au fost Fiesta (1.787 de unităţi), Focus (1.084 de unităţi) şi Mondeo (329 de unităţi).
„Ne bucură această creştere. Sunt încrezător că ne vom menţine ritmul până la finalul anului, astfel încât să putem încheia 2014 cu o cotă de piaţă de peste 8%. Cred în continuare că trebuie încurajat consumul de maşini noi, eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil şi cât mai puţin poluante pentru mediul înconjurător“, a declarat Zoltan Brassai, director general Ford România, Compania Naţională de Vânzări.
Vânzările de flote continuă să domine, astfel că peste 60% din unităţile Ford înmatriculate de la începutul anului şi până în prezent s-au încadrat în această categorie. Cu toate acestea, existenţa programului Rabla a susţinut vânzările retail şi a impulsionat totodată clienţii să se îndrepte către showroom-urile Ford din întreaga ţară.
„Deşi, în acest moment flotele reprezintă cea mai mare parte a vânzărilor Ford din România, am observat o uşoară revigorare şi în rândul clienţilor persoane fizice. În acest sens, ne-au ajutat campaniile noastre de marketing, dar şi programul Rabla, care anul acesta a început în aprilie, comparativ cu 2013, când acesta a demarat în iunie. Faptul că suntem din ce în ce mai prezenţi în parcul de flote din România denotă aprecierea şi încrederea clienților noştri în gama de produse Ford“, a adăugat Brassai. Ultimul trimestru al acestui an este deosebit de important pentru Ford, în contextul lansării noului Focus, dar şi prin prisma lansării noii game de comerciale, inclusiv noul Transit Courier.