Google România organizează, astăzi, conferinţa de lansare a studiului „Google Economic Impact Report” în cadrul evenimentului „Grow with Google: Accelerarea dezvoltării Economiei Digitale în România”, unde se va prezenta un raport despre impactul economic al produselor digitale în România.
Potrivit organizatorilor, raportul, realizat în premieră pentru România, măsoară impactul economic al produselor digitale Google în ţara noastră, de la creşterea economică până la cuantificarea impactului acestora în viaţa de zi cu zi a persoanelor fizice sau în activitatea companiilor.
Alături de prezentarea rezultatelor raportului, discuţiile se vor axa pe iniţiativele şi instrumentele digitale care ajută companiile să se dezvolte în mediul online şi întreaga economie a României să crească prin digitalizare.
Evenimentul va beneficia de prezenţa directorului de ţară al Google România, Elisabeta Moraru, a vicepremierului Raluca Turcan, respectiv a directorului de marketing Google România, Dan Oros, precum şi de prezenţa unor specialişti din companii precum McKinsey sau Zitec, a reprezentanţilor mediului de afaceri şi a unor politicieni.