Banca Comercială Română (BCR) a anunţat că unităţile sale teritoriale retail şi centrele de afaceri corporate vor avea un program special de Sărbători. Programul cu ocazia Sărbătorilor de iarnă este următorul:
- 24 decembrie 2019 – deschise până la ora 16:00, cu excepția sucursalelor din centrele comerciale și mall-uri, care vor funcționa după programul acestora;;
- 25 decembrie 2019 – închise, cu excepția sucursalelor din centrele comerciale și mall-uri, care vor funcționa după programul acestora
- 26 decembrie 2019 – închise, cu excepția sucursalelor din centrele comerciale și mall-uri, care vor funcționa după programul acestora;
- 31 decembrie 2019 – deschise până la ora 14:00, cu excepția sucursalelor din centrele comerciale și mall-uri, care vor funcționa după programul acestora
-1 ianuarie 2020 – închise, cu excepția sucursalelor din centrele comerciale și mall-uri, care vor funcționa după programul acestora; - 2 ianuarie 2020 – închise, cu excepția sucursalelor din centrele comerciale și mall-uri, care vor funcționa după programul acestora.
Programul de lucru cu publicul este afișat la loc vizibil în toate unitățile băncii.
ATM-urile și mașinile multifuncționale, disponibile permanent
BCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienţii băncii. Va fi asigurată şi alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor multifuncţionale (MFM) ce vor fi permanent la dispoziția clienților, 24 de ore din 24, 7 zile din 7.
În această perioadă, deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri, iar serviciul de Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri va fi, ca de obicei, disponibil 24 de ore din 24.
Mai mult, clienţii băncii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare:
- prin George (Internet sau Mobile Banking) accesibil de pe orice calculator, smartphone și tabletă;
- la telefon, apelând gratuit serviciul Phone banking (Alo 24 Banking BCR) la numărul 0800.801.BCR (0800.801.227) din orice reţea naţională sau +4 021.407.42.00 pentru apeluri internaționale, serviciu disponibil non-stop,
- prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile atât în zonele Easy 24 Banking sau la terţi.
În plus, clienţii care apelează InfoBCR vor beneficia non-stop de următoarele servicii:
-Asistență de specialitate în utilizarea serviciilor de Internet și Mobile Banking;
-Asistență de urgență pentru deținătorii de carduri BCR;
-Informaţii personalizate și generale despre produsele şi serviciile BCR.
Numerele de telefon InfoBCR:
- *2227, număr cu tarif normal apelabil din rețelele naționale fixe/mobile Telekom, Orange, Vodafone, RDS-RCS
- +40 21.407.42.00, apelabile din orice rețea din țara si din străinătate, la tarif normal.
Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare. Easy 24 Banking BCR este o zonă amenajată în cadrul anumitor unităţi BCR, disponibilă 24 de ore din 24, 100% automatizată, dotată cu echipamente ce permit efectuarea de operaţiuni bancare cu şi fără numerar.