-1.1 C
Craiova
luni, 23 decembrie, 2024
Știri de ultima orăActualitateAngajatorii și șomerii nu mai au voie în sediul AJOFM

Angajatorii și șomerii nu mai au voie în sediul AJOFM

Angajatorii și șomerii nu mai au voie în sediul Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) Gorj.

În holul instituției a fost amenajat un spațiu izolat de restul clădirii unde poate fi depusă corespondența sau documente din partea beneficiarilor. Este vorba de persoanele fizice, respectiv angajatorii, și persoaneje juridice, adică șomerii indemnizați și neindemnizați.

„Având în vedere necesitatea respectării recomandărilor de conduită în prevenirea răspândirii coronavirusului (COVID-19), Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă GORJ informează cetăţenii judeţului Gorj asupra unor măsuri întreprinse în acest sens. Angajatorii din judeţul Gorj, beneficiari de subvenţii vor depune documentele necesare plăţii acestor subvenţii, aferente lunilor februarie şi martie (care trebuie depuse în lunile martie şi aprilie), într-un singur exemplar, în spaţiul special amenajat din holul instituţiei/parter sau le vor transmite prin poştă la adresa: Târgu Jiu, str Lt.Col. D. Petrescu, nr. 1, cod poştal 210182“, se arată într-un comunicat al AJOFM.

Angajatorii şi persoanele aflate în şomaj sau în căutarea unui loc de muncă din judeţul Gorj vor depune înştiinţările/dovada privind încadrarea în muncă, adrese privind restructurări/concedieri colective, cereri, petiţii, adrese monitorizare lunară, certificate medicale, cereri pentru subvenţionarea locului de muncă etc. în spaţiul special amenajat din holul instituţiei/parter sau vor fi transmise prin poştă la adresa: Târgu Jiu, str. Lt.Col. D. Petrescu, nr. 1, cod poştal 210182, pe email la adresa [email protected] sau prin fax la numărul 0253 211568.

Pot trimite și pe email

De asemenea, persoanele care trebuie să prezinte certificate medicale, vor putea solicita pe email la adresa [email protected] modelul de cerere care însoţeşte certificatul medical, urmând ca cererea completată împreună cu certificatul medical să fie depuse în spaţiul special amenajat din holul instituţiei/parter sau transmise prin poştă la adresa: Târgu Jiu, str. Lt.Col. D. Petrescu, nr. 1, cod poştal 210182. Persoanele care au primit adrese pentru a se prezenta la sediul AJOFM Gorj în perioada 16-20 martie pentru a fi înscrise la cursuri de calificare/recalificare sunt rugate să nu se mai prezinte la sediul agenţiei în perioada menţionată, urmând a fi reprogramaţi la o dată care le va fi adusă la cunoştinţă ulterior. Nici Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Gorj nu mai lucrează direct cu publicul. Sesizările se primesc doar la telefon 0253.212521 sau prin email [email protected].

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS