11.2 C
Craiova
marți, 26 noiembrie, 2024
Știri de ultima orăActualitateMăsurile luate la nivelul Primăriei Municipiului Craiova pentru a preveni răspândirea virusului COVID-19

Măsurile luate la nivelul Primăriei Municipiului Craiova pentru a preveni răspândirea virusului COVID-19

Primăria Craiova începând de mâine,17.03.2020, va lua următoarele măsuri, având în vedere deciziile luate la nivel național pentru a preveni răspândirea virusului COVID-19:

Privind programul de relații cu publicul:

  • se suspendă programul de audiențe/ relații cu publicul al compartimentelor funcționaledin cadrul aparatului de specialitate al primarului
  • Se reduce prgramul de relații cu publicul la Centrul de informații pentru cetățeni( registratură) astfel:

Depuneri ( sediul din strada A.I. Cuza, nr.7) LUNI-VINERI, 900-1100

Eliberări ( sediul Palace, strada A.I.Cuza, nr.1 )LUNI-VINERI, 900-1100

Privind Direcția de Impozite și Taxe:

–  Suspendarea activității de lucru cu publicul la urmatoarele sedii ale Directiei Impozite si Taxe:

-punct de încasare Calea Bucureşti nr. 51C (Piaţa centrală)

-punct de încasare str. Mitropolit Firmilian nr. 14

-punct de încasare Craioviţa Noua (Bulevardul Oltenia Bl.65A1- parter),

-punct de încasare Brazda (Str. Doljului,nr.37, Bl. G4, parter

-punct de încasare Rovine (Str. Nicolae Iorga,nr.31, Bl. E1, parter),

-punct de încasare 1 Mai (Str. Independentei nr. 12, Bl.7, parter),

-punct de încasare Lapus (Calea Bucuresti, nr.137,Bl.T6, parter), 

Activitatea de relații cu publicul pentru Persoane Fizice și Persoane Juridice se va desfașura prin telefon 0251/411111,fax0251414237 ,prin corespondență poștală sau electronică la adresele de e-mail, în funcție de competențe:

 În cadrul serviciului de Stare Civilă

Programul cu publicul se va desfășura astfel :

  • 8:30 – 11:30 – primiri și eliberări acte în funcție de specificul activității fiecărui compartiment
  • 11:30 – 13:30 – dezinfectare și igienizare spații de relații cu publicul, birouri , culoare de acces
  • 13:30- 16:30 – primiri și eliberari acte în funcție de specificul activității fiecărui compartiment

·       limitarea numărului de participanți la oficierea căsătoriilor , fiind permis strict accesul mirilor, martorilor, nașilor și familiei restrânse ( maximum 20 persoane);

·       eliberarea duplicatelor certificatelor de stare civilă se va face în termen de 4 zile lucrătoare de la data depunerii cererii;

·       eliberarea certificatelor de naștere pentru nou-născuți se va face în termen de 3 zile lucrătoare de la data depunerii cererii ;

·       informațiile cu privire la stadiul dosarelor aflate în lucru la   nivelul institușiei noastre  se pot  obține doar telefonic de la numarul 0351-451.883  sau prin poșta electronică la adresa de e-mail [email protected]

Activitățile de rectificare a actelor de stare civilă, înregistrare tardivă a nașterii și transcrierea certificatelor de stare civilă, schimbări de nume pe cale administrativă, se vor realiza zilnic, numai după programarea în prealabil a  acestora, programare ce se poate face telefonic la numarul de telefon 0351-451.883.

Fac excepție de la acest tip de programări, cele realizate deja online pe site-ul instituției noastre.

IMPORTANT 

Solicităm tuturor persoanelor care sunt programate să respecte ora de programare în scopul evitării aglomerației  în spațiile destinate publicului.

Cetățenii care vor să solicite informații pot apela, începând cu data de 16.03.2020, liniile telefonice 0251310219; 0351451883 in intervalul orar 8,30-16,00, sau pot solicitata/ trimite și prin poșta electronică la adresa de e-mail   [email protected],   precum și prin corespondență.

În privința modului de primire al documentelor:

  • Nu se mai primesc, pentru înregistrare, din partea persoanelor fizice/ juridice, la sediul instituției următoarele categorii de solicitări:

o  Petiții/ Sesizări

o   Propuneri/Sugestii cu valoare de recomandare

  • Altesolicitări în afara celor cu caracter absolut urgent și nu suportă amânare.Categoriile de solicitări menșionate se vor depune on-line, la ” Cutia Cetățeanului” sau telefonic apelând cu încredere Telefonul cetățeanului: 0251.984.
  • RECOMANDĂM A SE UTILIZA SERVICIILE ELECTRONICE DISPONIBILE PE SITE-UL INSTITUȚIEI, WWW.PRIMARIACRAIOVA.RO, LA RUBRICA E-SERVICII SAU PRIN INTERMEDIUL POȘTEI ELECTRONICE PE ADRESELE DISPONIBILE LA RUBRICA CONTACT, PE ACELAȘI SITE MENȚIONAT MAI SUS ȘI ÎNCURAJĂM ACHITAREA TAXELOR ȘI IMPOZITELOR ONLINE, FOLOSIND PORTALUL WWW.GHISEUL.RO.

Documente ce se pot depune on-line:

Documente eliberate la nivelul serviciului registrul agricol

Nr. crt.Tip act
1Adeverinta din registrul agricol
2Adeverinta stadiu dosar
5Adeverinta ca nu detine teren
6Adeverinta albine
7Adeverinta APIA
8Schita parcelara

Documente eliberate la nivelul serviciului de urmărire contracte agenţi economici

Nr. crt.Tip act
1Acord de funcţionare pentru desfăşurarea unei activităţi economice.
3Autorizaţie de funcţionare alimentaţie publică.
5Acord pentru ocuparea temporară a domeniului public
6Prelungire Acord pentru ocuparea temporară a domeniului public
7Eliberare acord cale de acces la spaţiile cu altă destinaţie
9Prelungire contract de inchiriere chiosc
10Prelungire contract de inchiriere pentru terenul ocupat de garaj/copertină
11Prelungire contract de inchiriere pentru terenul de legume si zarzavaturi
12Regim juridic teren
13Acord intabulare
14Eliberare adeverinta intabulare

Urbanism

Nr. crt.Tip act
 Adeverinţa intravilan/extravilan
 Adeverință privind apartenența la UAT
 Certificatul de nomenclatură stradală
 Eliberare extrase din PUG, PUZ, PUD
 Emitere certificat de recenzat
 Obţinere evoluţie denumire strada
 Certificat de urbanism pentru constructii definitive, desfiinţări, împrejmuiri
 Certificat de urbanism pentru schimbări de destinatie, construire şi închidere balcoane, montări firme, amplasare construcţii provizorii şi panouri publicitare
 Certificat de urbanism pentru înstrăinări, dezmembrări, alipiri si operatiuni notariale
 Certificat de urbanism pentru reţele (bransamente, separari, ş.a.)
 Avize de amplasament ale deținătorilor de utilități
 Avize de amplasament pentru mijloace de publicitate temporară

Servicii publice / Transport local / Autorizații de acces / Spargere stradă

Nr. crt.Tip act
 Inscriere pe lista de asteptare pt Operatori de transport
 Intocmirea cazierului de conduita profesionala
 Înscriere în baza de date
 Eliberare autorizație dispecerat
 Eliberare autorizație de transport în regim de taxi
 Eliberare cazier de conduita profesionala – PFA si IF
 Eliberare cazier de conduita profesionala – Societati
 Autorizație Liber Acces Parc Romanescu
 Autorizație Liber Acces Centrul Istoric
 Autorizație liber acces zona A/B
 Eliberare autorizatie capete traseu de catre operatori judeteni
 Emiterea autorizaţiei de spargere stradă
 Emiterea autorizaţiei de branşament aerian

DIRECȚIA URBANISM ȘI AMENAJAREA TERITORIULUI

Se suspenda emiterea urmatoarelor tipuri de documente:

1.     Copii, copii certificate, duplicate indiferent de natura documentului;

2.     Certificate privind stadiul fizic de realizare al constructiilor;

3.     Procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, suspendandu-se totodata participarea in comisiile de receptie a functionarilor publici din cadrul Primariei municipiului Craiova;

4.     Avize ale Comisiei Tehnice de Urbanism si Amenajarea Teritoriului din cadrul Primariei Craiova;

5.     Avize de oportunitate pentru elaborare PUZ.

Urmatoarele tipuri de documente se vor elibera exclusiv online, in acest sens fiind obligatorie mentionarea pe cererea de emitere a documentului a adresei de email a solicitantului si a unui numar de telefon pentru contact:

1.     Extrase PUG/PUZ/PUD si incadrari in zona

2.     Adeverinte de intravilan;

3.     Adeverinte privind apartenenta la unitatea administrativ – teritoriala;

4.     Avize de amplasament ale detinatorilor de utilitati;

5.     Avize de amplasament pentru mijloacele de publicitate temporara.

            Urmatoarele tipuri de documente eliberate se vor transmite solicitantului exclusiv prin intermediul Postei Romane, in acest sens fiind obligatorieinscrierea pe cerere, in clar, cu majuscule, a numelui, prenumelui si a adresei de corespondenta aleasa de catre solicitant, precum si a numarului de telefon pentru contact:

1.     Procese verbale de vecinatate;

2.     Planuri incadrare in tarla;

3.     Adeverinte privind evolutia denumirii strazii si a numarului factorial;

4.     Certificate de recenzat;

5.     Toate tipurile de corespondenta pentru operatiuni cadastrale si/sau notariale;

6.     Adeverinte privind valoarea de impozitare a constructiilor (necesare la Inspectoratul de Stat in Constructii).

Se suspenda activitatea Comisiei Tehnice de Urbanism si Amenajarea Teritoriului din cadrul Primariei Municipiului Craiova, toate solicitarile ce vizeaza documentatii de urbanism si care trebuiesc analizate in cadrul acestei comisii urmand a fi amanate pana la incetarea starii de urgenta la nivel national.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS