Primăria Craiova începând de mâine,17.03.2020, va lua următoarele măsuri, având în vedere deciziile luate la nivel național pentru a preveni răspândirea virusului COVID-19:
Privind programul de relații cu publicul:
- se suspendă programul de audiențe/ relații cu publicul al compartimentelor funcționaledin cadrul aparatului de specialitate al primarului
- Se reduce prgramul de relații cu publicul la Centrul de informații pentru cetățeni( registratură) astfel:
Depuneri ( sediul din strada A.I. Cuza, nr.7) LUNI-VINERI, 900-1100
Eliberări ( sediul Palace, strada A.I.Cuza, nr.1 )LUNI-VINERI, 900-1100
Privind Direcția de Impozite și Taxe:
– Suspendarea activității de lucru cu publicul la urmatoarele sedii ale Directiei Impozite si Taxe:
-punct de încasare Calea Bucureşti nr. 51C (Piaţa centrală)
-punct de încasare str. Mitropolit Firmilian nr. 14
-punct de încasare Craioviţa Noua (Bulevardul Oltenia Bl.65A1- parter),
-punct de încasare Brazda (Str. Doljului,nr.37, Bl. G4, parter
-punct de încasare Rovine (Str. Nicolae Iorga,nr.31, Bl. E1, parter),
-punct de încasare 1 Mai (Str. Independentei nr. 12, Bl.7, parter),
-punct de încasare Lapus (Calea Bucuresti, nr.137,Bl.T6, parter),
Activitatea de relații cu publicul pentru Persoane Fizice și Persoane Juridice se va desfașura prin telefon 0251/411111,fax0251414237 ,prin corespondență poștală sau electronică la adresele de e-mail, în funcție de competențe:
- [email protected]
- [email protected] Constatare Impunere Control Persoane Fizice
- [email protected]>,-Serviciul Urmarire,Executare Silita Persoane Fizice
- [email protected]>,- Serviciul Contabilitate si Prelucrare Date
- [email protected]>,Serviciul Constatare, Impunere Persoane Juridice
- [email protected]>Serviciul Contestatii si Insolventa,
- [email protected]>,Serviciul Urmarire, Executare Persoane Juridice
- [email protected]>,Serviciul Recuperare Creante Fiscale Si Eliberare Certificate De Atestare Fiscala.
În cadrul serviciului de Stare Civilă
Programul cu publicul se va desfășura astfel :
- 8:30 – 11:30 – primiri și eliberări acte în funcție de specificul activității fiecărui compartiment
- 11:30 – 13:30 – dezinfectare și igienizare spații de relații cu publicul, birouri , culoare de acces
- 13:30- 16:30 – primiri și eliberari acte în funcție de specificul activității fiecărui compartiment
· limitarea numărului de participanți la oficierea căsătoriilor , fiind permis strict accesul mirilor, martorilor, nașilor și familiei restrânse ( maximum 20 persoane);
· eliberarea duplicatelor certificatelor de stare civilă se va face în termen de 4 zile lucrătoare de la data depunerii cererii;
· eliberarea certificatelor de naștere pentru nou-născuți se va face în termen de 3 zile lucrătoare de la data depunerii cererii ;
· informațiile cu privire la stadiul dosarelor aflate în lucru la nivelul institușiei noastre se pot obține doar telefonic de la numarul 0351-451.883 sau prin poșta electronică la adresa de e-mail [email protected]
Activitățile de rectificare a actelor de stare civilă, înregistrare tardivă a nașterii și transcrierea certificatelor de stare civilă, schimbări de nume pe cale administrativă, se vor realiza zilnic, numai după programarea în prealabil a acestora, programare ce se poate face telefonic la numarul de telefon 0351-451.883.
Fac excepție de la acest tip de programări, cele realizate deja online pe site-ul instituției noastre.
IMPORTANT
Solicităm tuturor persoanelor care sunt programate să respecte ora de programare în scopul evitării aglomerației în spațiile destinate publicului.
Cetățenii care vor să solicite informații pot apela, începând cu data de 16.03.2020, liniile telefonice 0251310219; 0351451883 in intervalul orar 8,30-16,00, sau pot solicitata/ trimite și prin poșta electronică la adresa de e-mail [email protected], precum și prin corespondență.
În privința modului de primire al documentelor:
- Nu se mai primesc, pentru înregistrare, din partea persoanelor fizice/ juridice, la sediul instituției următoarele categorii de solicitări:
o Petiții/ Sesizări
o Propuneri/Sugestii cu valoare de recomandare
- Altesolicitări în afara celor cu caracter absolut urgent și nu suportă amânare.Categoriile de solicitări menșionate se vor depune on-line, la ” Cutia Cetățeanului” sau telefonic apelând cu încredere Telefonul cetățeanului: 0251.984.
- RECOMANDĂM A SE UTILIZA SERVICIILE ELECTRONICE DISPONIBILE PE SITE-UL INSTITUȚIEI, WWW.PRIMARIACRAIOVA.RO, LA RUBRICA E-SERVICII SAU PRIN INTERMEDIUL POȘTEI ELECTRONICE PE ADRESELE DISPONIBILE LA RUBRICA CONTACT, PE ACELAȘI SITE MENȚIONAT MAI SUS ȘI ÎNCURAJĂM ACHITAREA TAXELOR ȘI IMPOZITELOR ONLINE, FOLOSIND PORTALUL WWW.GHISEUL.RO.
Documente ce se pot depune on-line:
Documente eliberate la nivelul serviciului registrul agricol
Nr. crt. | Tip act |
1 | Adeverinta din registrul agricol |
2 | Adeverinta stadiu dosar |
5 | Adeverinta ca nu detine teren |
6 | Adeverinta albine |
7 | Adeverinta APIA |
8 | Schita parcelara |
Documente eliberate la nivelul serviciului de urmărire contracte agenţi economici
Nr. crt. | Tip act |
1 | Acord de funcţionare pentru desfăşurarea unei activităţi economice. |
3 | Autorizaţie de funcţionare alimentaţie publică. |
5 | Acord pentru ocuparea temporară a domeniului public |
6 | Prelungire Acord pentru ocuparea temporară a domeniului public |
7 | Eliberare acord cale de acces la spaţiile cu altă destinaţie |
9 | Prelungire contract de inchiriere chiosc |
10 | Prelungire contract de inchiriere pentru terenul ocupat de garaj/copertină |
11 | Prelungire contract de inchiriere pentru terenul de legume si zarzavaturi |
12 | Regim juridic teren |
13 | Acord intabulare |
14 | Eliberare adeverinta intabulare |
Urbanism
Nr. crt. | Tip act |
Adeverinţa intravilan/extravilan | |
Adeverință privind apartenența la UAT | |
Certificatul de nomenclatură stradală | |
Eliberare extrase din PUG, PUZ, PUD | |
Emitere certificat de recenzat | |
Obţinere evoluţie denumire strada | |
Certificat de urbanism pentru constructii definitive, desfiinţări, împrejmuiri | |
Certificat de urbanism pentru schimbări de destinatie, construire şi închidere balcoane, montări firme, amplasare construcţii provizorii şi panouri publicitare | |
Certificat de urbanism pentru înstrăinări, dezmembrări, alipiri si operatiuni notariale | |
Certificat de urbanism pentru reţele (bransamente, separari, ş.a.) | |
Avize de amplasament ale deținătorilor de utilități | |
Avize de amplasament pentru mijloace de publicitate temporară |
Servicii publice / Transport local / Autorizații de acces / Spargere stradă
Nr. crt. | Tip act |
Inscriere pe lista de asteptare pt Operatori de transport | |
Intocmirea cazierului de conduita profesionala | |
Înscriere în baza de date | |
Eliberare autorizație dispecerat | |
Eliberare autorizație de transport în regim de taxi | |
Eliberare cazier de conduita profesionala – PFA si IF | |
Eliberare cazier de conduita profesionala – Societati | |
Autorizație Liber Acces Parc Romanescu | |
Autorizație Liber Acces Centrul Istoric | |
Autorizație liber acces zona A/B | |
Eliberare autorizatie capete traseu de catre operatori judeteni | |
Emiterea autorizaţiei de spargere stradă | |
Emiterea autorizaţiei de branşament aerian |
DIRECȚIA URBANISM ȘI AMENAJAREA TERITORIULUI
Se suspenda emiterea urmatoarelor tipuri de documente:
1. Copii, copii certificate, duplicate indiferent de natura documentului;
2. Certificate privind stadiul fizic de realizare al constructiilor;
3. Procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, suspendandu-se totodata participarea in comisiile de receptie a functionarilor publici din cadrul Primariei municipiului Craiova;
4. Avize ale Comisiei Tehnice de Urbanism si Amenajarea Teritoriului din cadrul Primariei Craiova;
5. Avize de oportunitate pentru elaborare PUZ.
Urmatoarele tipuri de documente se vor elibera exclusiv online, in acest sens fiind obligatorie mentionarea pe cererea de emitere a documentului a adresei de email a solicitantului si a unui numar de telefon pentru contact:
1. Extrase PUG/PUZ/PUD si incadrari in zona
2. Adeverinte de intravilan;
3. Adeverinte privind apartenenta la unitatea administrativ – teritoriala;
4. Avize de amplasament ale detinatorilor de utilitati;
5. Avize de amplasament pentru mijloacele de publicitate temporara.
Urmatoarele tipuri de documente eliberate se vor transmite solicitantului exclusiv prin intermediul Postei Romane, in acest sens fiind obligatorieinscrierea pe cerere, in clar, cu majuscule, a numelui, prenumelui si a adresei de corespondenta aleasa de catre solicitant, precum si a numarului de telefon pentru contact:
1. Procese verbale de vecinatate;
2. Planuri incadrare in tarla;
3. Adeverinte privind evolutia denumirii strazii si a numarului factorial;
4. Certificate de recenzat;
5. Toate tipurile de corespondenta pentru operatiuni cadastrale si/sau notariale;
6. Adeverinte privind valoarea de impozitare a constructiilor (necesare la Inspectoratul de Stat in Constructii).
Se suspenda activitatea Comisiei Tehnice de Urbanism si Amenajarea Teritoriului din cadrul Primariei Municipiului Craiova, toate solicitarile ce vizeaza documentatii de urbanism si care trebuiesc analizate in cadrul acestei comisii urmand a fi amanate pana la incetarea starii de urgenta la nivel national.