Volumul plăţilor efectuate prin intermediul staţiilor de plată SelfPay a crescut 30%, în martie, faţă de perioada similară a anului trecut, categoria de plăţi care s-a majorat cel mai mult în total valoare absolută fiind plata întreţinerii, cu un avans de 114%, reiese din datele companiei deţinătoare ale acestor puncte, conform agerpres.ro.
Conform datelor centralizate, la nivelul primei luni de primăvară, plăţile pentru facturile de utilităţi au crescut cu 50%, în intervalul de referinţă, iar plăţile pentru produsele de divertisment (vouchere şi licenţe pentru jocuri de pe diferite platforme) au înregistrat un salt de 142%.
De asemenea, volumul plăţilor pentru comunicaţii (internet, televiziune, telefonie) s-a majorat cu 64%, în luna martie a acestui an, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2019.
Categoria de plăţi care a crescut cel mai mult în total valoare absolută în această perioadă faţă de luna martie a anului trecut este plata întreţinerii, cu un avans de 114%.
SelfPay deţine cea mai mare reţea de Staţii de Plată de tip self-service din România. În prezent, reţeaua SelfPay numără mai mult de 4.700 de Staţii de Plată, cu peste 140 de servicii disponibile, de la plată de utilităţi, telefonie fixă şi mobilă, internet, televiziune, taxe şi impozite, la bilete de acces la evenimente, bilete de călătorie, monedă electronică, rovinietă şi divertisment.
Staţiile de Plată SelfPay pot fi găsite în marile reţele de retail (Mega Image, Profi, Kaufland, Carrefour), centre comerciale, pieţe, benzinării şi magazine de proximitate şi sunt disponibile în fiecare zi, în intervalul orar în care magazinele sunt deschise.