În primele trei luni ale anului, vânzările Dacia au scăzut în lume cu 40%. Vânzările întregului grup Renault au scăzut cu 26%, iar cifra de afaceri – cu 18%. Renault nu va mai propune acordarea de dividende.
Dacia a simţit din plin efectele crizei COVID-19, care a dus la închiderea aproape totală a activităţilor economice, potrivit hotnews.ro. Vânzările Dacia au scăzut acum puternic, de la 184.000 de mașini, la 110.000. Cele ale mărcii Renault s-au diminuat cu 26%, spre 427.000 de mașini. Marca Lada a scăzut mult mai puțin, cu 3%, spre 90.000 de mașini.
Vânzări cu 235.000 de maşini mai puţin decât în primele trei luni din 2019
În total, grupul a vândut 672.000 de mașini în primele trei luni, cu 235.000 mai puțin decât în primele trei luni din 2019. Rusia și Franța au fost cele mai mari piețe pentru grup, fiecare cu peste 110.000 mașini. Germania și Brazilia au depășit 40.000, iar Italia – 30.000. La capitolul cotă de piață, grupul are 42% în Maroc, 29% în Rusia și 24% în Franța.
Cifra de afaceri a grupului a scăzut cu 18%, spre 10,1 miliarde euro.