În curând, Google va începe să aplice aceleași cerințe de verificare a identității, care anterior se aplicau doar advertiserilor din politică, tuturor agenților de publicitate, a anunțat John Canfield, Director of Product Management for Ads Integrity la Google.
Pentru a posta reclame pe platformă, advertiserii vor trebui să prezinte documente de identificare personală sau documente care demonstrează că întradevăr lucrează pentru compania pe care spun că o reprezintă — care dovedesc de la cine și din ce țară provin anunțurile.
Google a început să introducă aceste forme de identificare a advertiserilor politici începând din anul 2018, pe fondul îngrijorărilor în legătură cu modul în care anunțurile politice înșelătoare sau chiar false pe care le vedem online ar putea influența rezultatele unor alegeri.
În ceea ce privește advertiserii existenți, ei trebuie să treacă printr-un proces de verificare în doi pași pentru ca Google să continue găzduirea anunțurilor lor pe platformele sale. După ce au fost anunțați de companie, advertiserii vor avea la dispoziție 30 de zile pentru a trimite documentele solicitate. Ulterior, vor mai avea 30 de zile pentru a finaliza o „verificare a identității în cont”.