Mario Iorgulescu va fi arestat preventiv, confom unei decizii de vineri a Tribunalului Bucureşti, care a stabilit ca tânărul să fie arestat pentru 30 de zile, începând cu data încarcerării. Sentința poate fi atacată cu apel. Tânărul se află încă la o clinică în Italia, potrivit Mediafax.
Aceasta este a doua oară când magistraţii decid arestarea, după ce dosarul a tot fost mutat între instanţe din cauza unui vid de procedură.
Potrivit procurorilor, Mario Iorgulescu, fiul lui Gino Iorgulescu, președintele Ligii Profesioniste de Fotbal, a condus beat şi drogat în data de 8 septembrie 2019 şi a produs un accident în urma căruia un bărbat a murit. Tânărul nu ar fi oprit la semafor şi a condus cu o viteză de 162 de kilometri pe oră, deşi limita legală era 50 de kilometri pe oră.
Din 23 septembrie, Mario Iorgulescu a fost dus la o clinică din Italia, pentru că şi el a fost rănit grav în urma impactului. Acesta a fost externat şi preluat de un institut de reabilitare psihiatrică din Italia.
Ulterior, în 31 octombrie, a fost internat la o altă clinică din Italia, unde se află şi în prezent.
Conform procurorilor, în momentul coliziunii pedala de accelerație a mașinii lui Iorgulescu era apăsată la maximum.
- „La data de 08.09.2019, pe fondul unei crize de gelozie și într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l și fiind sub influența cocainei, intenționând să se deplaseze din sat Gulia, com. Tărtășești, spre un club din Parcul Herăstrău, mun. București, inculpatul Iorgulescu Gino-Mario a condus autoturismul marca Aston Martin model DBS cu o viteză ce depășea cu mult viteza legală de 50 km/h în localitate, pătrunzând pe culoarea roșie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecția dintre Sos. Chitilei și str. Teodor Neagoe, accelerând până la 162 de km/h în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe bandă I, urcând vehiculul cu partea stânga pe un scuar, apăsând la maximum pedala de accelerație la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, pătrunzând pe contrasens și intrând în coliziune frontală, la ora 03:02:39, la viteza de 143 km/h, cu autoturismul marca Audi, condus de victimă V. D.-A., care a decedat pe loc, toate acestea în condițiile în care, din momentul în care a pătruns în intersecție pe culoarea roșie a semaforului, inculpatul nu a acționat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de accelerație era apăsată la maximum.
- Procedând în acest mod, inculpatul a fost indiferent față de urmările acțiunilor sale, pe care le-a prevăzut, punând în pericol participanții la trafic, lăsând producerea sau evitarea unei coliziuni pe seamă hazardului și astfel ucigând-o pe victimă cu intenție indirectă”, spun procurorii.
În 23 septembrie, medicii de la Spitalul Elias, unde Mario Iorgulescu a fost internat după accident, anunțau că, la cererea familiei și contrar recomandărilor cadrelor medicale, el a fost transferat la un spital din Italia.