Ministrul Afacerilor Interne, Marcel Vela, a anunțat astăzi că serviciile publice judeţene pentru permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor vor organiza 26 de sedii secundare şi în alte localităţi, pe lângă cele existente în municipiile reşedinţă de judeţ.
În aceste sedii secundare se vor desfăşura activităţi de preluare a documentelor necesare operaţiunilor de înmatriculare a vehiculelor şi de eliberare a plăcuţelor cu numere de înmatriculare.
În zilele de marţi şi joi, cetăţenii vor putea beneficia de aceste servicii fără a fi nevoie să se deplaseze până în municipiile reşedinţă de judeţ.
Cele 26 de sedii vor funcţiona în Sebiş – Arad, Câmpulung – Argeş, Oneşti – Bacău, Năsăud – Bistriţa Năsăud, Dorohoi – Botoşani, Făgăraş – Braşov, Caransebeş – Caraş-Severin, Câmpia Turzii – Cluj, Medgidia – Constanţa, Tecuci – Galaţi, Topliţa – Harghita, Petroşani – Hunedoara, Urziceni – Ialomiţa, Paşcani – Iaşi, Bragadiru – Ilfov, Sighetu Marmaţiei – Maramureş, Reghin – Mureş, Roman – Neamţ, Caracal – Olt, Câmpina – Prahova, Mediaş – Sibiu, Câmpulung Moldovenesc – Suceava, Lugoj – Timiş, Măcin – Tulcea, Bârlad – Vaslui şi Drăgăşani – Vâlcea.
El a precizat că se lucrează „intens” şi la finalizarea proiectului cărţii electronice de identitate, a cărei emitere este prevăzută în august anul viitor, şi la definitivarea informatizării actelor de stare civilă până la jumătatea anului 2022.