Poșta belgiană a intrat într-un parteneriat cu Decathlon, cel mai mare lanț de magazine sportive, după ce o reorientare înspre vânzările online provocată de pandemia de Covid-19 a copleșit-o cu colete, anunță Reuters, citată de hotnews.
Operatorul poștal Bpost se confruntă, ca multe alte servicii poștale din întreaga lume, cu un număr fără precedent de livrări, după ce restricțiile impuse pentru a combate pandemia au dus la închiderea magazinelor și i-au ținut pe oameni în case.
600.000 de livrări într-o săptămână
Poșta belgiană a angajat 3.000 de persoane temporar, a mărit numărul de livrări la două pe zi în anumite părți ale țării și a încheiat un parteneriat cu Decathlon pentru ca belgienii să își poată ridică o parte a pachetelor la magazinele sale.
Bpost a fost nevoită să livreze cu 78% mai multe colete în al doilea trimestru din 2020, comparativ cu cel din urmă cu un an, iar săptămâna trecută a înregistrat un număr record de 600.000 de livrări într-o săptămână.
5% din coletele Bpost sunt livrate prin Decathlon și alte magazine
Majoritatea magazinelor nealimentare din Belgia au fost închise timp de două luni în timpul primului val al pandemiei de Covid-19 și pentru o lună în al doilea val, alimentând o creștere a vânzărilor online.
Magazinele din această țară s-au redeschis marți.
Amazon a anunțat că vânzările realizate de comercianți independenți pe platforma sa au depășit 4,8 miliarde de dolari la nivel mondial între Black Friday și Cyber Monday, o creștere cu 60% față de anul anterior.
Bpost intenționează să livreze în continuare în jur de 95% din colete, urmând ca deocamdată doar 5% din acestea să fie ridicate de la Decathlon și alte magazine din țară.