Producătorul german de articole sportive Adidas a anunţat luni că analizează opţiunile strategice pentru brandul Reebok, inclusiv vânzarea lui, la 15 ani de când l-a cumpărat pentru a concura Nike, transmite Reuters, citată de news.ro.
Decizia va fi anunţată pe 10 martie, când compania îşi va prezenta oficial noua strategie.
„Aceste alternative strategice includ fie păstrarea Reebok, fie vânzarea brandului”, a anunţat Adidas într-un comunicat.
În 2019, Adidas a revizuit în scădere valoarea contabilă a Reebok cu aproape jumătate, comparativ cu 2018, la 842 milioane de euro (1,02 miliarde de dolari).
Vânzările nete ale Reebok au scăzut cu 7% în trimestru al treilea, la 403 milioane de euro (489,40 milioane de dolari), după un declin de până la 44% în trimestrul precedent.
Scăderea vânzărilor, prevăzută
Colaborările recente cu celebrităţi precum Cardi B şi un accent recent pe îmbrăcămintea pentru femei au îmbunătăţit situaţia mărcii, a declarat Jessica Ramirez, analist de retail la Jane Hali & Associates.
„Reebok nu va fi o povară prea mare pentru cine o va prelua, dacă există vânzare”, a adăugat Ramirez.
Adidas a anunţat la începutul lunii noiembrie că se aşteaptă la o scădere a vânzărilor totale în ultimele trei luni ale anului, deoarece reintroducerea carantinelor în Europa va anula probabil efectul pozitiv al revenirii la creştere în China şi al cererii puternice pentru echipament de alergare şi produse create de cântăreaţa Beyonce.