Traficul feroviar se desfăşoară vineri dimineaţă în condiţii de ninsoare viscolită şi rafale puternice de vânt, de până la 70 km/h, pe toate magistralele de cale ferată, anunţă news.ro.
”Traficul feroviar la această oră se desfăşoară în condiţii de ninsoare viscolită şi rafale puternice de vânt, de până la 70 km/h, pe pe toate magistralele de cale ferată, circulaţia trenurilor fiind adaptată la condiţiile meteo, pentru a se putea asigura legătura cu toate zonele ţării”, transmite Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA.
Până în prezent, în Gara de Nord, sunt două trenuri cu întârzieri semnificative, un tren care vine de la Giurgiu şi care are 90 de minute întârziere, şi un altul, care soseşte de la Vatra Dornei şi care are 85 de minute întârziere.
Trenurile IR 1821 şi R 2706 staţionează temporar lângă staţia CFR Petroşani
La această oră, pe raza Regionalei CF Timişoara se intervine cu drezina pantograf în zona staţiei CF Petroşani, din cauza unui deranjament produs la linia de contact de ruperea pantografului trenului IR 1821. Personalul de intervenţii acţionează pentru remediere şi repunerea sub tensiune a sistemului de alimentare cu energie electrică. Astfel, până la remedierea deranjamentului şi repunerea sub tensiune a liniei de contact, trenurile IR 1821 şi R 2706 staţionează temporar în apropierea staţiei.
Două locomotive defecte încetinesc şi ele traficul
Pe raza Regionalei CF Bucureşti, din cauza unei defecţiuni înregistrate la locomotiva trenului R 9304, pe firul II, între staţiile Zăvestreni – Vadul Lat, circulaţia feroviară se desfăşoară doar pe firul I, până când operatorul naţional va retrage trenul defect de pe firul II.
De asemenea, implicaţii în circulaţia trenurilor se vor înregistra şi pe intervalul de staţii Carei – General Avramescu (Regionala CF Cluj), unde trenul R 4082 a anunţat o defecţiune la locomotivă.
”Menţionăm faptul că personalul din cadrul comandamentelor de iarnă, operaţionale la nivelul regionalelor de cale ferată, urmăresc în permanenţă evoluţia vremii şi condiţiile de circulaţie, iar personalul de specialitate se află pe teren şi verifică starea tehnică a liniilor şi a macazelor pe secţiile de cale ferată de pe raza judeţelor aflate sub incidenţa Atenţionării de vreme nefavorabilă, iar pe segmentele unde situaţia o impune se va interveni operativ cu personal şi utilaje, astfel încât să menţinem operaţional traficul pe toate magistralele”, precizează compania.